Am si eu o problema am 20 de ani sunt student la bucuresti si acum exact 4 saptamani am furat din tr-un hipermarket bucurestean mancare in valoare de aprox 900 de mii de lei
Am fost prins de paza magazinului care a chemat politia. Am restituit paguba magazinuluiin aceasi zi. Nu ma prea picep la drept. Acum mi s-a intocmit dosar de incepere a urmaririi penale ceva cu furt calificat flagrant. Nu am antecedente.
Ce mi se va intampla? De o luna nu mi-a venit nici o citatie acasa(domiciliul meu este in provincie) sau nimic... Acum stau in bucuresti la camin. Buletinul l-am dat politiei pentru a mi se face flotant.
Intrebari:
1.Pot face cumva ca citatia sa imi vina la bucuresti cand vine daca va veni pentru ca acasa parintii mei sunt in spania si nu ar avea cine sa o ia oricum.
2. Ce pedeapsa pot primi? Pot scapa doar cu o amenda?
3. in fata angajatilor magazinului nu mi-am dat datele adevarate de pe buletin ci altele false iar acelea de pe buletin le-am dat doar politiei? poate constitui acest lucru o circumstantza agravanta?
4. am platiti hypermarketului in cauza o amenda de 600 de mii de lei vechi pt care nu am primit chitantza.Politia a spus ca nu au voie sa faca asa ceva dar totusi daca nu o plateam nu mi-ar fi dat chiatanta pe care trebuia sa o dau politiei pentru a confirma recuperarea in totalitate a bunurilor. E legal asa ceva?
De repetat cu certitudine nu se va mai repeta. Chiar nu stiu ce-a fost in capul meu de m-a impins sa fac asta.
Sper sa se termine cu bine toata treaba si sa nu am parte de invitatii-surpriza la audieri/declaratii sau sa-mi fie anuntat angajatorul despre acest incident (din cate am mai citit pe-aici, daca politia nu a fost chemata ar trebui sa fie ok, nu?)
Oricum, lectie invatata. Recomand tuturor cititorilor sa stea locului si sa nu faca ce-am facut eu, oricat de neinsemnat ar parea obiectul si oricat ar crede ca pot scapa fara sa fie prinsi.
buna seara,
sper sa ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri