Un proiect de ordonanță a Guvernului ce va transpune spre final de mai o directivă europeană va obliga comercianții din România să respecte reguli stricte privind afișarea reducerilor de preț. Același proiect va oferi o definiție și pentru ce înseamnă vânzările în regim de outlet și care sunt obligațiile aferente în materia reducerilor prezentate. Citește articolul
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, comercianții de la noi vor putea fi obligați să adopte o transparență mai mare a prețurilor reduse. În scopul protecției consumatorilor, la nivelul Uniunii Europene (UE) a primit undă verde obligarea comercianților să afișeze prețul cel mai scăzut practicat o perioadă de timp înainte de aplicarea reducerii. Citește articolul
Una dintre cele mai mari probleme în ceea ce priveşte magazinele online este reprezentată de produsele contrafăcute. Având, de obicei, preţuri foarte mici, produsele contrafăcute atrag mulţi cumpărători care cred că achiziţionează un produs original la un preţ redus, dar care ajung, din păcate, victimele unei înşelătorii. Citește articolul
Retailerii din mediul online ar putea fi obligați, în viitor, să afișeze pe platformele pe care le folosesc modificările prețurilor de referință pe care le prezintă consumatorilor ca reduse, aflăm dintr-un comunicat recent al Consiliului Concurenței. Instituția a făcut anunțul în contextul în care, într-o anchetă derulată în preajma reducerilor de Black Friday din anul precedent, a observat politicile înșelătoare ale comercianților din online la prezentarea prețurilor reduse. Citește articolul