Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a explicat care sunt pașii necesari pentru anularea unei cereri de portare a unui număr de telefon. Portarea numerelor permite utilizatorilor să își schimbe rețeaua de telefonie păstrând același număr, însă există situații în care aceștia aleg să renunțe la proces. Anularea poate fi realizată doar dacă sunt respectate anumite condiții stricte, iar procesul trebuie inițiat cu cel puțin 24 de ore înainte de portarea efectivă. Citește articolul
Decizia de a renunța la servicii ori de a schimba furnizorul de telefonie mobilă implică, în mod obișnuit, încetarea contractului existent. Acest proces este guvernat de clauzele contractuale specifice fiecărui furnizor, însă există anumite aspecte generale pe care este important să le cunoști. Citește articolul
Rezilierea unui contract încheiat cu un furnizor de telefonie se poate realiza și în alte condiții decât cele prevăzute în contract, în urma unei negocieri directe între funizor și utilizator, potrivit Autorității Naționale pentru Administrarea și Reglementarea în Comunicații (ANCOM). Cei care doresc să renunțe la un contract de telefonie trebui să depună o cerere, însă trebuie să țină cont și de anumite prevederi stipulate în contractul deja semnat. Citește articolul