ACCES GRATUIT
De mâine, formularul online de reclamații al ANPC va putea fi folosit doar în anumite perioade ale zilei și doar în timpul săptămânii
Pentru a putea moderniza sistemul de depunere a reclamațiilor, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) anunță că formularul online de reclamații va putea fi folosit de consumatori doar în timpul săptămânii și doar între anumite ore. ANPC nu a anunțat însă și o dată de la care se va reveni la normal.
Articolul continuă mai jos
Așa cum
a anunțat luni autoritatea,
“în prezent se derulează o operațiune importantă de dezvoltare și modernizare a sistemului de depunere a reclamațiilor online către structurile teritoriale ale ANPC”.
De aceea,
începând de mâine și până la finalizarea acestor lucrări, formularul de reclamații online de pe site-ul ANPC va putea fi utilizat de consumatori doar
de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 - 16:30.
Potrivit ANPC, măsura este necesară pentru ca lucrările începute să se poată
“derula într-un termen optim și să se poată realiza testările necesare platformei online, care să permită funcționarea ei în parametrii prevăzuți”.
Reclamație împotriva unui comerciant
pot face doar persoanele fizice și doar după ce au încercat în prealabil
rezolvarea pe cale amiabilă a situației apărute direct cu acesta.
În formularul ANPC se trec datele personale ale celui ce depune reclamația, datele firmei reclamate, modul în care s-a făcut achiziția de bunuri sau servicii (direct sau online), ce anume a fost cumpărat etc.
În plus, trebuie aduse dovezi că s-a luat legătura, în primă fază, direct cu comerciantul, pentru a remedia situația apărută.
Reclamațiile depuse la ANPC pot fi completate cu noi informații, dacă e cazul, sau pot fi retrase, dacă, între timp, lucrurile s-au rezolvat pe cale amiabilă între cele două părți.
Mai multe detalii legate de depunerea unei reclamații la ANPC pot fi găsite în
acest articol.
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform
termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi o solicitare pe adresa
office@avocatnet.ro.
Comentarii articol (1)