avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Forum Activitate rickylaura

Activitate rickylaura

Sunt profesor titular la un liceu din Romania. Sambata, 15 ianuarie, a avut loc un concurs scolar, mai precis Olimpiada la Fizica, faza judeteana, la care am fost si eu chemat sa particip. Din motive personale nu am putut sa particip. Dupa trei zile inspectorul de specialitate mi-a cerut sa dau o nota explicativa, in scris, prin care sa motivez absenta de la concurs. Exista vreo o lege care sa ma oblige sa dau aceasta nota explicativa? Ce se intampla daca refuz sa scriu nota explcativa? Dar daca o dau, ce consecinte poate avea, legal si profesional? Va multumesc.
Parintii mei au un apartament proprietate personala si doresc sa il puna pe numele meu. Care este procedura cea mai ieftina?
Răspuns la discuția partaj masina
Deci, ca sa inteleg foarte bine, trebuie specificat in actul de partaj ( tranzactie) de la notar ca fosta sotie nu are pretentii asupra banilor rezultati in urma vanzarii masinii?
Discuție partaj masina
Am divortat de curand, iar in mai 2010 hotararea de divort a devenit definitiva. Am cazut de acord cu fost sotie sa partajam bunurile la notar. Printre altele avem de impartit banii rezultati in urma vanzarii unei masini achizitionata acum doi ani. Masina a fost vanduta inainte ca hotararea de divort sa fie definitiva, in martie 2010. Am hotarat de comun acord ca banii de pe masina sa-mi ramana mie. Trebuie inclusa si masina, adica contravaloarea ei, in actul de partaj de la notar? Sau se considera ca a fost vanduta in timpul casatoriei si banii au ramas in familie? E posibil ca mai tarziu fost sotie sa aiba pretentii asupra acestor bani?