avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 216 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters171864

Activitate ContSters171864

o intrebare care cred ca le-ar interesa pe tinerele mamici...:D. daca esti studenta la zi , la buget, si totodata P.F.A.(persoana fizica autorizata) si ramai insarcinata..:D la calculul indemnizatiei de crestere a copilului se iau in calcul si veniturile pe care le obtii din pfa???:)
Buna!si noi suntem in aceeasi situatie...eu sunt studenta si tata a intrat in CCC dar din prisma faptului ca la noi nu avea cine sa stea cu bebe cand eram eu la facultate! daca esti la zi cu facultatea poti beneficia tu timp de 2 ani de indemnizatie in valoare de 600 lei! in legatura cu actele aici nush sa iti raspund ca ale noastre au foost completate de contabilul de la serviciul lui...dar probabil nu o sa scrii nimic acolo! o sa ti se raspunda de cineva in masura...multa sanatate!
Discuție somaj
am o întrebare în legătură cu indemnizaţia de şomaj....am fost profesoară la o şcoală genarală timp de un an şi ceva, după care am intrat în concediu de creştere copil care a tinut pana în luna aceasta....problema este ca eu nu sunt titularizată pe post...şi vreau să ma angajez în altă parte cu salariul minim pe economie pe o luna sau mai multe luni...problema este că dacă mă angajez o lună o să pot dupa aceea să intru in şomaj? până în septembrie când o săăncerc să mă titularizez pe postul din învătământ?
în cazul în care o să ramân din nou insărcinată(îmi doresc fff mult un al doilea copil):D...o să pot să intru din nou în concediu de crestere copil?
dacă nu se poate aşa ce mă sfătuiţi să fac....:((
Răspuns la discuția pfa... plata cas
ma ajuta cineva?:(
Răspuns la discuția pfa... plata cas
pe mine ma intereseaza plata pentru sanatate,:O la Casa de Asigurari de Sanatate:O