Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti ce acte imi sunt necesare pt. achizitionarea unei prorietati imobiliare (inclusiv ce doc. mai exact , am nevoie de la cadastru) etc.
Multumesc!
Buna ziua,
Am urmatoarea situatie: am cumparat de la un client lemne de foc, ne-am intele la pret 110 ron cu TVA inclusiv. Ne-am dus am cantarit marfa, am descarcat la sediul nostru, am platit transportul separat, pana aici toate bune si frumoase. Dupa 2 zile s-a trezit ca el ne va factura la alt pret si alta cantitate, nici la ora actuala nu am cazut la o intelegere. Tin sa mentionez ca acesta a facturat la pretul care a considerat el. M-am gandit initial sa trimit o notificare prin posta in care comunic intelegerea facuta initial ( noi nu am incheiat nici un fel de doc. in ccea ce priveste intelegerea dintre parti). Va rog sa-mi comunicati ce as putea face in cest sens?
Administratorul unei companii poate fi numit Director in compania sa?
da este compaie privata, normal ar trebuie sa fie si un director fiind o companie cu 80 de salariati.
Buna ziua,
Am o nelamurire referitor la o functie in cadrul companiei respectiv DIRECTOR .
Persoana de pe aceasta functie si-a dat demisia , vreau sa intreb daca este obligatoriu angajarea unei alte persoane pe aceasta functie sau avansarea altcuiva din cadrul compniei pe acest post. Tin sa mentionez ca in ceea ce priveste conducerea firmei avem administratorul companiei si economist sef in momentul de fata.
Va multumesc!
Buna ziua,
Sunt angajator si doresc sa concediez un salariat din motive strict personale. Singura metoda legala este , cred eu, concedierea in urma restructurarii postului pe care este incadrat. Tin sa mentionez ca pe aceste post sunt incadrate mai multe persoane. Conform legii nu se mai pot angaja ulterior pe acelasi post timp de 9 luni. Asta nu ar fi o problema, ideea este am voie sa-l concediez pe acesta chiar daca sunt incadrate mai multe persoane pe acest post ( muncitor necalificat)?
In cazul concedierii in urma restructurarii trebuie sa exista motive foarte serioase care au condus la acest lucru. Pot sa zic ca am motive foarte serioase cum ar fi : reorganizarea societatii, situatia financiara economica nefavorabila. Vreau sa-mi comunicati ce pasi trebuie sa urmez si ce tip de notificari sau documente am nevoie ca sa urmez aceasta cale, pentru a fi totul legal.
In urma controlului fiscal ni s-a dat o dispozitie prin care sau impus anumite masuri de luat pana la un anumit termen. Tin sa mentionez ca aceasta masura nu a fost dusa la indeplinire de catre compania noastra in termenul mentionat de acestia. Masura era sa inregistram in contabilitate doua achizitii intracomunitare ( doua facturi care reflecta achiziitiionarea de materiale. Inregistrarea efectiva a fost efectuata in luna octombrie deoarece atunci am intrat in posesia facturilor.
In urma unui control pt. recuperare TVA s-a cerut dovada inregistrarii acestora cf termenului solicitat de ei ( o declaratie prin care sa spunem cand s-a efectuat inregistrarea.) Cum inregistrarea a fost facuta in urmatoarea luna , mai mult ca sigur suntem pasibili de amenda, dorecs sa stiu daca exista vreo modalitate legala de evitare a penalizarii ( amenda intre 7000-10000) ?
Sunt broker de asigurari si as vrea sa-mi deschid propriul meu birou de asigurari. Ce acte imi trebuie pt. infiintarea acestui birou, ce fel de autorizatii imi trebuie, daca imi trebuie sa-mi deschid firma pe numele meu. Imi trebuie autorizatie de la firma la care sunt asistent in brokeraj ( DESTINE BROKER).
Care sunt pasii exacti pe care trebuie sa-i urmez pentru deschiderea acestui birou.
Va multumesc!
Buna ziua,
La societatea noastra se lucreaza in 3 schimburi. Salariatii care lucreaza in schimburi au urmatorul program: 06.00-14.30 / 14.30-22 /22.00-06.30.
Mai avem personal care nu lucreaza in schimburi, au urmatorul program: 07.00-15.30.
Nelamurirea mea este daca programul pentru salariatii care lucreaza in 3 schimburi este corect cum am mentionat mai sus. ( am luat in considerare si cele 30 de min. pauza) .
Buna ziua,
Am un salariat care vreau sa-i fac contract de munca , problema este ca nu are facute decat 3 clase si nici un document care atesta acest lucru. In acest caz cum se procedeaza?