avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 192 soluții astăzi
Forum Activitate lacramiu75

Activitate lacramiu75

In cazul achizitiilor de lucrari de catre o institutie publica, sectiunea dezvoltare, avem urmatoarea situatie:
Institutie publica are aprobata o investitie in suma de 50.000 lei pt obiectivul de investitie ”instalare centrala termica ”, Acest proiect a fost finalizat de catre prestator, insa receptia lucrarii nu s-a efecutat , deoarece nu s-au primit toate avizele de la gaze, nu s-a putut efectua proba la cald pt functionarea centralei.
Subventia pentru dezvoltare este disponibila in trezorerie in contul institutiei publice respective, dar plata nu se poate face fara receptia lucrarii.
Care este procedura corecta de urmat in situatia in care pana la sfarsitul anului bugetar curent nu se poate face receptia lucrarii? Cum poate autoritatea contractanta (institutia publica) sa plateasca furnizorul /prestatorul lucrarii? Cu subventia incasata de la bugetul local cum procedeaza ? Pe scurt: prestatorul a efectuat lucrarea integral,beneficiarul institutia publica are banii dar nu are voie sa plateasca prestatorul fara a fi semnat procesul verbal de receptie a lucrarii. Exista riscul real ca din motivele prezentate, independente de vointa celor 2 parti contractuale, sa nu se poate face receptia in anul curent.
Multumesc.
ACHIZITII DIRECTE LUCRARI DE INVESTITII
va rog sa ma ajutati cu un raspuns calificat, se pot face plati partiale in cadrul unui contract de achizitie publica directa , pentru lucrari de investitii? suntem institutie publica si furnizorul ales pentru investitie solicita plata partiala inainte de finalizarea lucrarii, i-ar fi necesar pentru a bloca pretul la anumite bunuri pe care trebuie sa le cumpere pentru realizarea investitiei. Multumesc.
In cazul institutiilor publice, pentru o investitie realizata in cadrul unui contract de lucrari, plata respectivei investitii (a obiectivului de investitii) se poate efectua in mai multe transe,? Mentionez ca in contractul de achizitie publica nu sunt trecuti subcontractanti. Multumesc .
Pentru activitate de control inspectorii se deplaseaza zilnic cu masina institutiei. Intrebarea mea este : trebuie completata in fiecare zi cate o foaie de parcurs, sau pot utiliza intr-o luna o singura foaie de parcurs , completata pe verso cu zilele deplasarii? multumesc.
Situatiile financiare ale ONG -urilor , aferente anului 2021 se pot depun numai online sau se pot inregistra si letric la anaf? multumesc.
Buna ziua! indemnizatia de hrana intra in categoria indemnizatiilor cu destinatie speciala prevazute de art 729 alin 7 codul de procedura fiscala?
Concret , trebuie aplicata poprirea in cazul unui titlu executoriu asupra veniturilor salariale, inclusiv asupra indemnizatiei de hrana?
multumesc!
Răspuns la discuția debite stabilite control fiscal
VA MULTUMESC FRUMOS PENTRU PRECIZARI .
TOATE CELE BUNE!!
daca avem un contract de cesiune drepturi autor , va rog frumos sa imi ziceti ce obligatii de retinere contributii are societatea care plateste , in situatia in care cedentul este persoana fizica ?clauza in contract este ca cesionarul sa plateasca suma neta , ramanand in obligatia lui sa retina si sa plateasca toate contributiile datorate .
multumesc mult
va rog sa imi spuneti daca in anul 2007 unei firme i-au fost stabilite debite suplimentare de plata si accesorii.Societatea a facut contestatie , si abia acum in 2012 au primit hotarare definitiva de plata .
intrebarea mea este cum inregistrez debitele acum in 2012 (fiind stabilite si fiind aferente anului 2007)
este corect prin 117 debitele , iar accesoriile in 6581?cu remarca ca la repartizarea rezultatului exercvitiului 2012 nu voi da aalta destinatie rezultatului de repartizat inaintea acoperirii contului 117.
si doi, vreau sa intreb, daca le prind in 117 totusi le voi considera cheltuieli nedeductibile la calculu impozitului pe profit an 2012.Multumesc mult !
este deductibil tva la leasing financiar pentru director vanzari?