draftacristi
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Toți proprietarii au obligația de a achita tot ce se referă la părțile comune...chiar și terasa blocului deși doar cei de la ultimul etaj au neplăceri în caz de diverse defectiuni/crăpături care permit infiltrarea apei în apartament....
draftacristi
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Normal programul de lucru este stipulat în c.i.m în ROF'ul unității si în fisa postului. c.i.m.-ul si fisa postului normal se semnează si de angajat. Dacă ați făcut acest lucru...trebuie respectat. Vedeti ce scrie acolo. Mențiuni despre programul de lucru se mai fac si în statutul disciplinar. Studiați si dacă acolo e prevazut programul fracționat...nu aveți ce face. În caz contrar puteți contesta. Nu ar strica o sesizare la ITM. Succes
draftacristi
Utilizator 1din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Așa cum v-a precizat și un utilizator - ibn - racordul la apartament atât la baie cât și la bucătărie se face direct din coloana din mască....deci nu prea înțeleg cum chiuveta și baia pot fi racordate de la un alt apartament- în speță de sub cel al d- vs. Vedeți dacă nu cumva s-au făcut lucrări ilegale și ați fost decuplat de la coloana principală și legat la apartamentul lui...și presiunea ar trebui să fie mai mică în acest caz. E bine să înștiințați președintele de asociație. Succes în demersurile viitoare.
draftacristi
Utilizator 2din 9 utilizatori consideră acest răspuns util
Dar acum...hai sa fim sinceri...d-vs. daca ati fi proprietar si ati inchiria un apartament, si cand il predati este totul in regula, nu ati dori ca totul sa ramana asa in timp...adica sa nu se deterioreze podelele, peretii,..instalatiile sa fie in buna stare si functionale ( daca asa v-au fost predate )...cu alte cuvinte..ce atri primit sa si predati cand veti pleca ? Ce vina are proprietarul care nu locuieste acolo ca totul i se deterioreaza de catre cei ce efectiv locuiesc acolo ?Destul ca orice neregula si stricaciune trebuie remediata de proprietar, chiar daca nu e vina lui pentru defectiuni/deteriorari.. acestea fiind consecinta modului in care cei ce locuiesc efectiv acolo sunt preocupati in a mentine totul in ordine ? Ce parara aveti ? Ati dori sa fiti un proprietar si sa aveti probleme de orice gen cu chiriasii ?
Spuneți că pe scară se înregistrează pierderi de 140 mc de apă. Eu știu ( cel puțin la noi așa este ) că apometrul general ( care se ia în considerare de cei de la compamnia de apă ) este la intrarea în bloc. De acolo sunt ramificații pe coloane și scări, fără alte apometre de coloană sau scară. Deci ceea ce plătește asociația este consumul condominoului ( al blocului- așa vine factura..la acel apometru de la intrarea în bloc ). Restul este problemă internă de consum. Acum mă întreb: la D-vs. este așa? ( apometru la intrarea în bloc ) ? Dacă da ( cel puițin așa ar trebui să fie ) atunci depinde câte apartamente sunt în acel bloc. Din relatarea d-vs. nu se vede acest lucru. Una este să fie un bloc cu 10 etaje și să zicem 3 scări , deci 10 etaje x 3 = 30 nivele x 4 apartamente/nivel = 120 apartamente ( asta fără parter, că altminteri mai punem încă 4x3=12 apartamente, sau poate parterul este comercial, cu apometre separate, deci nu-l punem, în calcul ).Deci una este să împarți 140 mc la 120 apartamente ( vine 1,16 mc / apartament ) și alta este să fie un bloc cu 4 etaje și să zicem tot 3 scări, deci 3 scări x 4 etaje = 12 nivele + 3 nivele parter = 15 nivele x 4 aprtamente / nivel = 60 apartamente ( și ar rezulta 140 mc / 60 apartamente = 2,33 mc / apartament ) .
Că se udă sau nu grădini din subsol, nu este relevant... Orice robinet, chiar și cel cu acces exterior, de la care să se poată uda grădinile sau spațiile din jurul blocului sunt după apometrul general, deci acel consum se îmregistrează și, evident, se va plăti pentru că, așa cum v-am mai spus, compania de apă are treabă DOAR cu apometrul general al blocului ( apometru care de fapt este și montat de dânșii și sigilat, și la termen schimbat tot de ei ) iar acel apometru înregistrează tot. Deci puteți urmări cam cine udă în jurul blocului ( sau spală mașini, etc. ) și să suați măsuri contra lor, pentru că d-vs. și alți locatari plătiți mofturile acelor locatari care consumă o cantitate de apă DOAR în folosul lor, dar apoi se plătește ca pierdere de toți locatarii.
pentru acea gradina de folosinta exclusiva a lor au autorizatie? ma intreb si eu, ca vad ca pretentii au....vrei gradina, vrei masuta, vrei viata altfel decat toti ceilalti din bloc, atunci itzi iei toate masurile ...itzi faci o copertina ca sa nu te ploua si sa nu te vada toti vecinii ce mananci ...
De cate ori aveti probleme cu instalatia de gaze solicitati serviciile unei firme autorizate, nu a celor de la Engie. Eu cu Engie fac doar revizia la 2 ani, respectiv 10 ani. Cand mi-am pus detectorul de gaze am apelat la o firma autorizata, au venit, au montat detectorul si rearanjat contorul de gaze la instalatie, apoi au sigilat,si, bineinteles, au informat pe cei de la Engie despre lucrare. Fara a deranja niciun vecin, fara nicio alta problema.
Pai ganditi-va rudimentar...liftul e folosit de suprafete sau de persoane? Oamenii il folosesc. Indiferent pe ce suprafata de confort stau. Iar legea e asa cum e. Eu stau la etajul 1, nu folosesc liftul, dar il platesc ( si eu si sotia , desi,repet, nu il folosim, iar pana acum un an la etajul 1 nici nu oprea ). Si asta...din 1974, de cand locuiesc aici.