Trebuie sa cunoasteti cel putin anul in care s-a pronuntat sentinta de divort si la ce tribunal a fost pronuntata.
Veti merge la instanta judecatoreasca unde s-a pronuntat divortul si veti solicita la registratura sa va planifice ca sa va aduca din arhiva tribunalului regristrele in care sunt mentionate toate sentintele judecate in anul respectiv.
In acest sens, aveti de completat un formular tip. Pentru obtinerea si completarea formularului tip solicitati detalii la registratura sau la xeroxul autorizat din incinta tribunalului.
La registratura se inregistreaza cererea dvs si vi se comunica, pe loc, data cand sunteti planificata sa vedeti registrele aduse din arhiva.
In unul dintre registrele pe care le primiti de la arhiva veti identifica detaliile de interes ale sentintei tatalui dvs (nr sentintei, data pronuntarii, partile implicate etc). Notati acele detalii si, ulterior, mai completati un formular pentru aprobarea multiplicarii autorizate a sentintei.
Acestea sunt elementele de start de care aveti nevoie. La fata locului va veti dumiri mai bine.
Succes!
Luati in calcul si precizarile formulate de catre CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT.
Referitor la declaratia 230 pentru 2021, am inteles din lege ca, incepand cu acest an, ONG-urile pot depune declaratia 230 pe baza unei "situatii centralizatoare a datelor cuprinse in declaratia 230".
Mai exact, cum procedeaza ONG in cazul in care vrea sa depuna ea cererile contribuabililor care doneaza cei 3,5%? Puteti sa-mi trimiteti un model de situatie centralizatorie a declaratiei 230 pe care trebuie sa o completeze ONG? In declaratia 230 depusa de contribuabil la sediul ONG in casuta "Date de identificare a imputernicitulu" se scrie ceva? Imputernicitul este reprezentantul ONG?
Buna ziua,
am urmatoarea problema:
-un vecin a cumparat un teren langa proprietatea mea.
- la intocmirea planului cadastral nu m-a contactat pe mine ci pe fiul meu pe care l-a rugat insistent sa semneze documentul in locul meu;
- fiul meu a semnat pe planul cadastral fara a avea dreptul legal sau sa fie imputernicit;
- ulterior noul proprietar, stiind ca semnatura nu este valabila, a finalizat demersul in vederea obtinerii oficiale a planului cadastral autorizat al noi sale proprietati;
- in baza acestui act, noul proprietar a daramat un gard al meu si a ocupat abuziv o portiune din terenul meu.
Cred ca din punct de vedere juridic noul vecin a instigat la fals si a facut uz de fals in acte publice in scopul obtinerii unei consecinte juridice (eliberare plan cadastral autorizat in baza caruia sa ocupe abuziv oi portiune din terenul meu).
Am acte doveditoare pentru suprafata de deren ocupata abuziv.
Intrebari :
-daca am dreptate, care sunt articolele din codul de procedura penala actualizat 2020 care incrimineaza faptele sale , respectiv:
1.) instigare la fals si
2.) uz de fals in acte publice.
-care este incadrarea pentru fiul meu major in sanctiunile prevazute de codul penal pentru fapta sa si cum se predepseste ?
Multumesc pentru ajutorul gratuit acordat!
Buna ziua,
am urmatoarea problema:
-un vecin a cumparat un teren langa proprietatea mea.
- la intocmirea planului cadastral nu m-a contactat pe mine ci pe fiul meu pe care l-a rugat insistent sa semneze documentul in locul meu;
fiul meu a semnat pe planul cadastral fara a avea dreptul sau sa fie imputernicit;
- ulterior noul proprietar stiind ca semnatura nu este valabila a finalizat demersul in verderea obtinerii oficiale a planului cadastral autorizat al noi sale proprietati;
- in baza acestui act noul proprietar a daramat un gard al meu si a ocupat abuziv o portiune din terenul meu.
Cred ca din punct de vedere juridic noul vecin a instigat la fals si a facut uz de fals in acte publuice in scopul obtinerii unei consecinte juridice (ocuparea abuziva a unei portiuni din terenul meu). Am acte doveditoare pentru suprafata de deren ocupata abuziv.
Intrebare : daca am dreptate care sunt art din codul penal actualizat care incrimineaza faptele sale , respectiv 1.) instigare la fals si 2.) uz de fals in acte publice.
Multumesc pentru ajutorul gratuit acordat!
Buna ziua,
Va multumesc pentru raspuns.
In cazul in care se va mai dori sa se modifice in viitor anumite prevederi in actul constitutiv si statutul ONG-ului este suficient sa prezint instantei numai noul proces verbal cu propunerile de modificare la data respectiva si variantele actualizate ale actului constitutiv si statutului ONG-ului de care dispun in prezent?
Intreb acest lucru cu credinta ca avocatul a inregistrat documentele la judecatorie.
Buna ziua,
in cadrul a doua sedinte AGA au fost stabilite unele modificari ale prevederilor actului constitutiv si statutului ONG-ului non-profit.
Aceste modificari mentionate in procesele verbale aferente intalnirilor au fost atestate/legalizate de catre un avocat care a si actualizat/legalizat varianta actului constitutiv si statutului ONG-ului.
Dintr-o regretabila eroare, procesele verbale aferente intalnirilor respective atestate/legalizate aflate la ONG s-au pierdut.
Avocatul care s-a ocupat de atestari/legalizari nu mai poate fi contactat.
In cazul in care se va mai dori sa se modifice in viitor anumite prevederi mentionate in actul constitutiv si statutul ONG-ului trebuie sa se prezinte impreuna cu noile procese verbale:
- si vechile procese verbale (ca baza) care au stat la baza modificarilor existente pana in acel moment?
- doar variantele actualizate ale actului constitutiv si statutului ONG-ului atestate/legalizate (prin avocat) existente la momentul respectiv?
Cum s-ar putea totusi obtine copii legalizate ale acestor procese verbale in cazul in care o parte dintre cei care le-au semnat nu mai pot fi contactati?
Va multumesc pentru primirea unui raspuns cat mai clar si detaliat.
Un contract de comodat se realizeaza intre comodant (propietar spatiu locativ) si comodatar (fundatie/asociatie care doreste sa beneficieze de spatiu locativ).
Documentul se semneaza de cele doua parti care agreaza termenii contractului de comodat si se stampileaza de catre comodatar.
Este suficient doar atat pentru ca documentul sa intre in vigoare si sa fie acceptat de autoritatile legale sau trebuie obligatoriu sa fie prezentat unui notar sau avocat pentru a fi legalizat si apoi sa fie considerat valid ?
Multumesc anticipat pentru un raspuns cat mai clar si detaliat.
La infiintarea unui ONG nonprofit (fundatie) a fost stabilit si declarat in sectorul 1 un sediu social si domiciliu fiscal fiind eliberat un certificat de inregistrare fiscala.
Ulterior, situatia a impus schimbarea sediu social si domiciliu fiscal al ONG. Pentru noua adresa (sediu social si domiciliu fiscal) s-a primit aprobarea printr-o hotarare a Judecatoriei Sector 2, a fost informat ANAF S2 Persoane Juridice de schimbare care mi-a transmis o adresa de raspuns cu decizia de inregistrare a noului sediu si domiciliu fiscal al fundatiei non profit la noua adresa din Sectorul 2. Aceasta se intampla in luna iulie 2015.
In fapt fundatia figureaza in toate evidentele Min Fin Publice la adresa initiala din Sectorul 1. Acest aspect l-am constat in 2019 cand am solicitat un certificat de atestare fiscala a fundatiei. Trebuie sa inregistrez fundatia in Registrul Unitatilor /Entitatilor de cult pentru a primi si beneficia de cei 2% care au fost directionati fundatiei.
Certificatul de inregistrare fiscala al ONG este inca pe adresa veche (din sectorul 1) de la infiintarea ONGului.
Pana in prezent nu am reusit sa identific ce trebuie sa fac (pasii de urmat) ca adresa noului sediu al fundatiei sa apara actualizata in evidentele ANAF si Min Fin Publice.
Multumesc pentru sprijinulde specialitate cat mai detaliat acordat!