Imposibil sa fie persoana juridica PFA..
Puteti lista cumva acea Decizie ICCJ ? In Indaco nu imi apare.
Multumesc !
Din cate cunosc, daca doriti sa va exercitati profesia de medic, in calitate de colaborator al unei entitati medicale autorizate, trebuie sa va inregistrati ca PFI la Administratia Financiara din sectorul in care va fi sediul dvs. profesional (adica la adresa entitatii medicale respective) - veti depune contractul de colaborare acolo.
Mai multe detalii nu cunosc nici eu.
deci un avocat isi poate recupera cheltuielile cu benzina sau nu ? dac a vine cu bonuri etc. daca are deplsasari la trib Timisoara d ex ?
apoi ce clauza spec iala trebuie ca sa fie deductibile cheltuielile cu placutele de frana d ex? cum sa sune clauza ?
Ce instrumente as avea ca sa cer judecatorului sindic admiterea unei creante (si inscrierea la masa credala a debitoarei) in conditiile in care falimentul acestei societati debitoare a inceput de aproape 2 ani, mai exact noiembrie 2007, si desigur ca au trecut toate termenele date de judecator pentru tabloul principal de creante, principal consolidat, etc..
Noi (societatea creditoare) ne pregateam sa facem o notificare pentru o factura neplatita din aprilie 2007 si intamplator la o cautare pe internet aflam ca societatea este deja in faliment de vreme buna si chiar dizolvata din martie 2007 - desi au contractat cu noi o luna mai tarziu fara sa ne spuna nimic desigur.
Nu am fost citati la deschiderea procedurii insolventei deoarece debitoarea cum a intrat in faliment a si avut ("ghinion" !):(( un incendiu la un punct de lucru in care tinea desigur toate documentele contabile asadar lichidatorul nu a mai putut lua in primire ... nimic si deci nu a stiut de nici un creditor al societatii, comunicarea intrarii in insolventa facandu-se doar prin Buletinul Insolventei (cf.art.7 lg.85/2006).
Noi dorim sa invocam faptul ca nu am beneficiat de aplicarea art.61 privind primele masuri de citare a creditorilor prin normele codului de procedura civila din motive neimputabile noua.
Are cineva idee de jurisprudenta.. doctrina.. instrumente ?
Am gasit doar ceva doctrina in Carpenaru/Nemes/Hotca - lg.85 comentata pe articole, plus decizia nr.2602 din 19 oct.2006 a CAB precum si Decizia C.C. nr.1137/2007, si as dori sa mai aflu si alte pareri.
Multumesc.
Depinde de Registrul Teritorial la care solicitati. La Bucuresti, vor cere imputernicire de la firma terta. In schimb, la Oficiul National puteti cere fara probleme in nume personal (fara imputerniciri).
Daca noii membrii ce vor fi adaugati, vor face parte din Consiliul Director, trebuiesc inregistrati in Registrul de la Judecatorie - cu depunerea cazierelor fiscale etc..
Daca insa vor face parte doar din Adunarea Generala, nu trebuiesc mentionati la Judecatorie, nefiind parte din conducerea asociatiei (C.D.), e suficient sa ii mentionati in registrul de membrii ai asociatiei, care se tine la sediul asociatiei - e o simpla formalitate.
Chiar daca in actul constitutiv initial au fost 5 membrii (fondatori desigur), de-a lungul timpului se pot schimba/inlocui/adauga fara probleme, cu singura conditie ca la schimbarea celor din Consiliul Director sa mentionati si la Judecatorie schimbarea.
La judecatoria din raza sediului asociatiei. De obicei judecatoria cere 3 originale + 2 copii legalizate sau 5 originale.
1,90 metri stiu ca este distanta minima, dar nu cunosc ce lege reglementeaza.
Nu cred ca va mai puteti recupera banii.
Puteti readauga codurile lasate pe dinafara, insa prin hotarare AGA care se publica in Monitorul Oficial si deci costa 100 ron/2000 caractere numai aceasta publicare, adica per total destul de mult. Iarasi va veti apropia de vreo 1000 ron ca si costuri daca doriti sa reintroduceti aproape toate codurile caen disponibile.
Intotdeauna mi s-a cerut acord din partea bancii pentru stabilirea sediului la imobilele ipotecate. Este sarcina si se cere acordul bancii pentru ca se prezuma ca banca poate fi prejudiciata prin schimbarea de destinatie a imobilului din locuinta in spatiu de firma - se presupune ca uzura ei va creste, va suferi modificari structurale, etc..
In practica, este o formalitate in plus care in majoritatea cazurilor nu se justifica (de exemplu daca se desfasoara consultanta sau activitati de birouri in sediul respectiv). Iar functionarii de varf de la banci, daca nu te cunosc, uneori nu au chef sa aprobe astfel de cereri si de aici o gramada de nervi si in fapt imposibilitatea de a iti folosi bunul imobil in mod deplin, in calitate de (inca) proprietar.
Am avut si un caz in care banca mi-a cerut sa pun anumite clauze in contractul de comodat. Deci difera de la banca la banca.