Taxa de timbru se stabileste la valoare = pentru 2.000 lei, cca 150-180 lei taxa, insa NU va sfatuiesc sa va reprezentati singur, mai ales daca nu aveti cunostinte in domeniu. Mult succes!
V-ati incadrat, stati linistita =D>
Registrul comertului v-a pierdut dosarul sau altcineva, de exemplu, o persoana cu care ati demarat procedura? Nu prea este firesc ce povestiti dvs...
Conform Codului de procedura, executorul trebuia sa va inregistreze cererea de executare si, in termen de 3 zile, sa inceapa demersurile pentru incuviintarea executarii. Apoi, dupa obtinerea incuviintarii, sa emita actele necesare - adrese de aflare a veniturilor, inscrieri in cartea funciara, somatie, etc. Toate acestea se regasesc in art. 665, s.u. Cpr.civ, implicit cu stabilirea cheltuielilor de executare. Intrucat, desi procedura prevede si cazul dvs, bine ar fi sa va retrageti dosarul de la acest executor si sa mergeti la altul. Situatia sta alfel daca ati facut cheltuieli - onorarii, taxe, samd... pentru aceste cazuri este recomandabil sa discutati cu un avocat, pe larg si, impreuna, sa demarati cele cuviincioase. Mult succes!
Raspundeti ca achiesati la motivele apelului facut de partea adversa si atat. Succes!
Nu puteti. Exista autoritate de lucru judecat. Nu va puteti judeca de 2 ori pentru acelasi lucru.
Conform codului de procedura, inchierea prin care se dispune asupra oricarei cereri de reexaminare nu este supusa niciunei cai de atac. Eroarea apartine Judecatoriei care a inserat cale de atac, pentru o incheiere care nu poate fi atacata. Am mai intalnit si in alte cazuri erori din acestea, precum termen de apel 30 de zile, in loc de 10, care a produs partii tardivitate, samd. Imi pare rau ce aud.... Numai bine!
Momentan legea noua este extrem de vaga si deja a nascut multiple discutii. Mai mult, nu exista norme de aplicare. Din punctul meu de vedere, daca nu aveti activitate cu flux mare de oameni, ar parea posibila activitatea de delivery. Totusi insa, sa mai asteptam cateva zile, poate vor aparea norme sau lamuriri. Succes!
Informarea privind medierea nu mai este obligatorie, anterior adresarii instantei. Totusi, daca in contractul de munca si/sau contractul colectiv este stipulata aceasta obligatie, trebuie respectata indiferent daca mai este sau nu valabila. Succes!
Interventie moderator: editare informatie gresita.
Nu exista nicio reglementare in acest sens, insa accesul dvs la dosar, ca debitor, este recunoscut. Evident ca puteti formula cerere doar pentru anumite inscrisuri din dosar. Succes!