avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 330 soluții astăzi
Forum Activitate Iustef

Activitate Iustef

In conformitate cu prevederile art. 1 alin. (1), art. 42, art. 45-47 din Codul Muncii ni s-a solicitat detasarea unui salariat, pe postul de consilier juridic, cu 1/2 norma, in perioada 15.10-31.12.2012.
Salariatul doreste sa fie detasat cu 1/2 norma, dar in acelasi timp sa fie si salariatul nostru cu 1/2 norma. Din cate stiu, pe durata detasarii CIM incheiat intre salariat si angajatorul care il detaseaza, este suspendat (art. 52 lit. d din Codul Muncii), deci noi nu il putem plati.
Intrebarea mea este cum sa rezolv aceasta situatie? Ce acte trebuie sa inchei cu salariatul? Este corect sa fie detasat si sa primeasca bani si de la noi, cu toate ca are contractul de munc[ suspendat??
Răspuns la discuția D 101va rog ajutor la completare
Deci cum dau declaratia? Nu scriu nimic? Mentionez ca firma nu are activitate.
Buna ziua!
Firma a fost obligata la plata impozitului minim. Pentru perioada 01/01-30/09 am trecut in declaratie la lit. C. date privind definitivarea impozitului pe profit anual, rd. 2 Impozit minim suma de 1650 lei (550 lei/trim. impozit minim x 3 trim).
Pentru perioada 01/10-31/12 firma nu a avut activitate, deci impozitul pe profit este zero.
Am trecut in decl.101 perioada 01/10-31/12 la lit. C. date privind definitivarea impozitului pe profit anual , rd. 2 Impozit minim suma zero, dar nu se salveaza cifra zero.
Va rog, cine ma poate ajuta pentru a putea completa si depune declaratia 101!!
Răspuns la discuția Decl.112
Si eu am aceeasi problema. Cineva mi-a spus acelasi lucru: daca firma nu mai are salariati nu se depune declaratia. Si eu as vrea o confirmare sigura.:(
Discuție D 112
Buna ziua!
Cine ma poate ajuta cu completarea declaratiei D 112?
Firma nu are activitate, nu are angajati si a depus pana acum declaratiile pe zero.
In instructiunile de completare ale D 112, la sectiunea "Creante fiscale" se specifica ca: În situaţia în care, în perioada de raportare nu au rezultat sume datorate/de
plată pentru impozitul pe venit şi/sau contribuţiile cuprinse în vectorul fiscal, la rubrica
“Suma datorată/de plată” se înscrie cifra 0 (zero).
Necompletarea tabelului din această secţiune, pentru impozitul pe venit sau
contribuţia pentru care există obligaţie declarativă potrivit legii, echivalează cu
nedeclararea obligaţiei respective.
Deci, am trecut cifra 0 (zero), dar nu imi valideaza declaratia pentru ca nu am completat CNP asigurat/i. Cum sa completez daca cu am angajati??
Va rog cine ma poate ajuta pentru a putea completa si depune declaratia ?
S-a mai lovit cineva de aceasta problema ?
Multumesc
Discuție Declaratia 100
Buna ziua!
Cina ma poate ajuta cu urmatorul lucru:
in trim IV 2010 nu am avut activitate
cum trec in D100 - impozit pe profit datorat de PJ romane?
1. Datorata 0
1.1 Impozit minim 0
2. De plata 0
3.De recuperat 0
Mentionez ca pana la 30.09.2010 am declarat impozitul minim de 550 lei/trim.
De la 1 oct 2010 nu mai exista impozit minim si firma nu a inregistrat venituri.
Multumesc pentru ajutor
Discuție Impozit minim
Buna ziua.
Am si eu o intrebare: de la 1 oct 2010 nu se mai plateste impozitul forfetar?
Tabelul cu impozitul minim anual de la art. 18 (3) s-a eliminat?
Firma nu mai are activitate din 2009, dar nu am avut banii necesari pentru a o desfiinta.
Discuție Fisa postului
Un salariat a primit o decizie din partea directorului general cu privire la controlul financiar intern. Decizia a fost adusa la cunostinta salariatului si a semnat de luare la cunostinta. Insp de resurse umane a omis sa modifice fisa de post a salariatului cu noile atributii privind controlul financiar intern.
Insp de resurse umane va face act aditional la CIM pentru modificarea atributiilor din fisa postului, anexa nr. 2 la CIM.
Intrebarea este: ce data se va trece la "prezentul act aditional a fost incheiat in 2 ex urmand sa-si produca efectele incepand cu data de .......... ? Data emiterii deciziei sau data cand s-a intocmit actul aditional.
Va multumesc anticipat pentru raspuns
Ar fi bine sa vedeti Hotararea nr. 250/1992, privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare, art. 3.
Nu inteleg care este data la care intra in vigoare capitolul 4 si care este data limita pentru alegerea optiunii de catre pensionarii in speta.
La art. 18 (1) se spune: in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentului capitol. Deci, care este data ? .... sa isi exprime in scris optiunea intre suspendarea platii pensiei ......
Daca puteti sa-mi spuneti datete exacte:
- cand intra in vigoare cap. IV
- care este data limita de exprimare in scris a optiunii pensionarilor in cauza#-o