avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 750 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru studenti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru studenti

buna ziua! am terminat facultatea in iunie 2010, dar datorita starii de sanatate din timpul sarcinii nu m-am putut prezenta in sesiune de restante 22-29 iunie si nici la examenul de licenta. datorita celor 3 restante am fost exmatriculata si dupa plata unei taxe reinmatriculata in anul 3, ultimul an de studiu. am nascut in data de 18 iulie. as vrea sa stiu daca pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului. va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:33, 31 Octombrie 2014
Buna ziua.
Am si eu o intrebare.
Sunt studenta la master an terminal in aceasta vara, din pacate nu o sa reusesc sa imi dau dizertatia din cauza unei restante si ma gandesc sa renunt de tot la master acum sa vine si copilul. La inceputul lui noiembrie trebuie sa nasc. De muncit nu mai muncesc din luna noiembrie anul trecut(2013) dar am continuat cu studiile. Ce trebuie sa fac ca sa pot beneficia de indemnizatie acum ca ma gandesc sa imi retrag dosarul de la master. Pot aplica pentru somaj si sa acopar perioada asta in care nu mai muncesc si nici nu mai studiez? Sau sa nu imi retrag dosarul iar din cauza restantei sa ma declare repetenta si sa ma reinscriu pentru a imi da restanta in anu urmator de studiu. Chiar nu stiu ce sa fac si un raspuns din partea dumneavostra mi-ar fi de mare ajutor.
Va multumesc mult!!!
Ultima modificare: Miercuri, 4 Iunie 2014
BazavanDani, utilizator
1. Daca veti naste in noiembrie 2014 cele 12 luni eligibile pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) sunt decembrie 2013 - noiembrie 2014.