avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru studenti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru studenti

buna ziua! am terminat facultatea in iunie 2010, dar datorita starii de sanatate din timpul sarcinii nu m-am putut prezenta in sesiune de restante 22-29 iunie si nici la examenul de licenta. datorita celor 3 restante am fost exmatriculata si dupa plata unei taxe reinmatriculata in anul 3, ultimul an de studiu. am nascut in data de 18 iulie. as vrea sa stiu daca pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului. va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:33, 31 Octombrie 2014
Buna ziua! Sunt studenta la ID,cu taxa, dar in cadrul invatamantului de stat. Are vreo relevanta acest lucru in primirea indemnizatiei pt cresterea copilului? Mentionez ca sunt casatorita (sunt asigurata de sot), nu lucrez, iar luna aceasta urmeaza sa nasc.
1. OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor spune ca poate beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) si persoanele care, in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) frecventeaza, fara intrerupere, cursurile de zi ale unei forme de invatamant.

2. Daca este vorba de cursuri ID nu veti putea beneficia de indemnizatiei pentru CCC.

3. Ce statut ati avut in fiecare luna din perioada octombrie 2012 - septembrie 2013?



Ultima modificare: Marți, 24 Septembrie 2013
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane
Din octombrie 2012 am inceput cursurile,imediat dupa terminarea liceului,alta ocupatie nemaiavand. Va multumesc pentru raspuns.
Incercati poate reusiti sa va transferati la zi.
Degeaba se transfera acum la zi daca naste in septembrie (luna aceasta) si pana acum a fost la ID.

Alte discuții în legătură