avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 559 soluții astăzi

Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
Balanta de verificare sta la baza intocmirii bilantului contabil.
Legea prevede ca pentru inactivitate se depune o declaratie, nu bilant.
Ultima modificare: Vineri, 22 Februarie 2008
Cornel Vasile, Consilier juridic
Balanta de verificare sta la baza intocmirii declaratiilor 100 si 300. Declaratii care se depun lunar (sau la 3 luni dupa caz).
Cand nu este activitate, in baza unei cereri catre finante, se poate aproba depunerea doar a declaratiei de inactivitate in locul declaratiilor 100 si 300.

Derogarea apare doar pentru aceste declaratii. Bilantul este insa obligatoriu.
Nedepunerea bilantului la RC este cauza de dizolvare a societatii.
Agenţii economici, indiferent de forma de organizare şi de proprietate, au obligaţia să întocmească şi să depună situaţiile financiare pentru anul 2007 până la data de 29 mai 2008, adică după 150 de zile de la încheierea exerciţiului financiar.
"În acest sens, reprezentanţii agenţilor economici trebuie să prezinte următoarele documente: bilanţ (cod 10), cont de profit şi pierderi (cod 20), date informative (cod 30), situaţia activelor imobiliare (cod 40), notele explicative la situaţiile financiare anuale, situaţia modificărilor capitalului propriu şi situaţia fluxurilor de trezorerie.