avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 942 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale depunere bilant
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

depunere bilant

in noiembrie 2007 am infiintat o societate comerciala ( deci sunt incepator ) si m-a sunat contabilul sa ma duc sa iau bilantul de la el si sa il depun , din motive personale nu am ajuns la anaf , daca ma duc luni ( 18 feb 2008 ) ce mi se intampla ?
dezinformarea e in floare pe aici:((
1. bilantul contabil se depune mai intai la administratia financiara de care apartine societatea si apoi la ORC.
2. declaratia pe propria raspundere va fi intocmita doar in cazul in care societatea nu a avut niciodata activitate, daca a avut activitate vreodata va intocmi un bilant cu soldurile din balanta de verificare.
3. lichidarea unei societati e mult mai complicata, mai intai intra in dizolvare si apoi in lichidare judiciara, statul numeste un lichidator, gratuit, in urma unui control fiscal se stabileste daca firma mai are sau nu datorii, in cazul in care exista datorii se achita mai intai, plus penalitatile de rigoare, se lichideaza patrimoniul si abia apoi se va lichida societatea.
eu am o firma in lichidare judiciara, activitatea de lichidare a inceput acum 3 ani. si nici acum nu am terminat lichidarea chiar daca s-a stabilit ca societatea nu are datorii. asteptam unda verde pt bilantul de lichidare. daca vrei sa lichidezi firma mai repede, trebuie sa scoti din buzunar mult mai mult ca la constituire, plus ca lichidatorul nu e gratis in acest caz.
Ultima modificare: Luni, 3 Martie 2008
sundust, utilizator
sundust a scris:
1. bilantul contabil se depune mai intai la administratia financiara de care apartine societatea si apoi la ORC.

Daca nu aduci un urgument legal in sprijinul acestei afirmatii nu te distingi deloc de "dezinformarile" pe care le acuzi.

3. lichidarea unei societati e mult mai complicata, mai intai intra in dizolvare si apoi in lichidare judiciara[...]