Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, in ce conditii sunt obligat sa primesc inapoi un produs si sa restitui banii?
Nu sunt nici SRL nici PFA ci pur si simplu producator iar ceea ce produc vand in piata, astazi a venit un domn foarte revoltat la mine si mi-a spus ca a cumparat o floare si i-sa ofilit, l-am intrebat de la cine a cumparat-o si mi-a raspuns ca nu stie de la cine dar din zona in care eram eu(tarabele respective), si-a ales o floare de pe masa si mi-a cerut sa ii fac reducere 5 lei pt ca i sa ofilit precedenta, iar daca nu el se duce la OPC si ..."Vin cu ei peste tine!"
Intrebarea mea este, cum poate decide opc-ul cauza de la care s-a ofilit floarea?,cum poate decide de la cine a cumparat-o? si ... se poate returna o floare? avand in vedere natura ei...?, stiu ca daca te duci la Carefforur si vrei sa returnezi un toc de dvd-uri se accepta. Se accepta din obligatie legala sau bunavointa, la fel se aplica si pt o punga de orez sau un kg de mere?
In cazul in care am comandat online un articol de imbracaminte sa zicem marimea 36, iar vanzatorul mi-a trimis un articol marimea 46 pot cere rambursarea valorii produsului +taxa de transport+taxa de returnare a produsului? Returnarea produsului am facut-o in ziua urmatoare ridicarii coletului.
Am cumparat un scaun de pe un magazin online . A venit kit si cand a trebuit sa-l montez unele piese nu se potrivesc 100% si exista posibilitatea sa se strice prematur. De asemenea nu-mi place calitatea si confortul . Vreau sa-l returnez , sunt obligat sa mai platesc transport ceva ,o sa-l predau personal .