avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1160 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Declaratie Unica 112 si certificatul de semnatura ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Declaratie Unica 112 si certificatul de semnatura electronica - de la 01.09.2011 aceasta declaratie se va depune numai online!

Are cineva idee cum se completeaza declaratiia 112 pentru o asociatie de proprietari care are numai conventii civile si calculeaza si plateste urmatoarele impozite datorate pentru acestea? Ce pozitii in declaratie se completeaza?
Buna seara,

Revin la e-mail-ul anterior (DD112- februarie).
Pe luna februarie am modificat numai luna, restul datelor au ramas aceleasi ca pentru luna ianuarie 2011.
Am dat validare, a fost OK (nu am avut nici o eroare). Am depus declaratia, cu CD la ANAF.

"Erorile" le-am descoperit dupa ce am verificat pe site-ul ANAF sa vad daca mi-a fost validata declaratia pe luna februarie. Toate erorile se refereau la anexa cu indicatori statistici la care oricum nu pot umbla.

Am fost la ANAF si nu stiu ce se intampla #-o. Daca va puteti inchipui asa ceva ?
Nu stiu ce sa fac in acest caz ?
S-a mai confruntat cineva cu asa ceva ?
Mai incearca sa "faci" inca o data februarie, dar modifica nr. de zile la 20 si nr. de ore la 160, daca salariatul tau are norma intreaga sau vezi cum 20 * nr. ore/zi - la fiecare salariat daca ai salariati cu timp partial de lucru - ca in mod sigur la statistici aceste aspecte au importanta.
Cum am mai spus si eu "am fost servit" cu aceeasi surpriza. Eu credeam ca un program serios face el singur treaba aceasta, adica completeaza nr. de zile si ore pe luna. Adica vreau sa spun ca majoritatea salariatilor tre' sa fie in aceasta situatie si poate o minoritate acolo au situatii particulare, absente, concedii... In sfarsit, daca asa s-au gandit sa faca programul, asta e.
Am mai spus, nu am inteles cum de programul a dat OK-ul. Daca nici cei de la finante nu au reusit sa inteleaga misterul, incearca chiar la baietii cu programul, ei sigur te lamuresc.
Acum am impresia ca tre' sa trimiti rectificativa... Uite, din acest motiv eu am predat-o la ANAF pe 17.03 in asa fel inct sa am timp sa mai refac in caz de erori!
Succes!
Nu stiu care a fost problema dar la februarie am avut si eu probleme . La salariatii nou introdusi programul nu a facut corelarea intre marcajele de la inceput asigurat neasigurat si baza calcul la somaj ma refer . Am dat validare a fost OK , am depus dar la validarea pe net nu mi-a acceptat invalidind-o .
nu mi-a mers calculatorul sau a fost serverul cazut pina luni seara cind la verificare am gasit invalidarea .
M-am prezentat marti 29.03 la prima ora la ANAF si nu mi-a mai primit declaratia , a trebuit sa intru in audienta si sa mi se dea avertisment .
NU MI SE PARE CORECT , m-am zbatut am depus in termen trebuia sa se tina cont , deci la fel pateste si cel care doi bani nu da si depune cu intirziere declaratiile .Azi a aparut alta varianta pe www.cabinetexpert.ro .
Acum am depus-o sa speram ca este si OK , ma intreb daca si de data aceasta este invalidata primesc AMENDA ??
Buna ziua,

Eu sunt total in ceata cu acesta declaratie. Poate ma ajutati cu un sfat;

1. Eu am depus pe februarie 2 declaratii (prima a avut erori, ca atare am depus-o din nou ca si cum ar fi fost o declaratie initiala). In acest caz ar trebui sa anulez prima declaratie depusa pe februarie. Puteti sa imi spuneti cum se face declaratia rectificativa ? Depun o declaratie rectificativa cu sume "0" peste tot.
Trebuie sa anulez prima declaratie, sa nu apar cu datorie dubla pe februarie.

Deci, cum se face o declaratie rectificativa ?

2. Unde ar trebui sa fac eu modificarea numarului de zile (vad ca programul a facut automat aceasta modificare pentru februarie (20 zile), in timp ce in ianuarie au fost 21 zile) ?
Eu depun declaratia pentru o asociatie de proprietari si nu am contracte cu norma intreaga. Am declarat totul la minim: 6 ore lucrate (nu se poate mai putin) / 4 zile pe luna.
Asa am declarat si in ianuarie (cand declaratia a fost acceptata)

Daca ma puteti ajuta, va multumesc mult !
Ce naiba, declaratii rectificative au fost si pana acum, nu a venit D112 cu noutati din acest punct de vedere.
Deci pe declaratia existenta in computer pe luna februarie, cu absolut toate datele trimise initial, bifezi patratelul de la partea superioara unde scrie Declaratie rectificativa. Aici cum se traduce informarnatia: casuta nebifata inseamna declaratie initiala, casuta bifata inseamna declaratie rectificativa. Daca ati fost la ANAF trebuia sa va spuna cum sa procedati.
Ei, dupa bifare este necesar sa ”rectificati” datele eronate din prima declaratie, respectiv nr. de zile, apoi nr. de ore pe total luna (nr. zile * nr. ore/zi) la fiecare salariat (Anexa 1.2. - Asigurat). Eu folosesc sectiunea A., unde asa trebuie sa completez, nu stiu cum se procedeaza la B sau C, dar cred ca la fel - oricum trebuie sa urmariti instructiunile.
Deci faceti modificarile respective (daca programul a modificat singur nr. de ore, dar ma indoesc, acesta este un lucru bun pe total, urmand ca dvs. sa completati nr. de ore lucrate efectiv de salariat - aici prg. nu are cum sa stie, eventual orele suspendate... Dupa completare, dati Validare si vedeti ce se intampla. In mod normal, daca sunt erori, deschideti fisierul de erori, notati-le apoi incercati sa le eliminati si dati din nou validare. Daca totul este OK, atunci se genereaza si fisierul .xml si puteti transmite la ANAF declaratia cu CD + Anexa nr.1 (asa cum ati facut pe ianuarie). Atentie sa fie bifata declaratia ca Rectificativa!
Totusi, daca nu va iese, mergeti din nou la ANAF sau in alta parte, sa va ajute cineva.
Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Aprilie 2011
Adam Grecu, utilizator

Alte discuții în legătură

Despre angajari de pensionari in functii in ap oret20 oret20 Revin cu intrebarea mea, pe acesta tema deoarece informatiile pe care le am sunt contradictorii. Ce obligatii financiare are Asociatia de Proprietari pentru ... (vezi toată discuția)
Contributii pentru venituri din contracte civile doina62 doina62 contractele de conventie civila(femeie servici,administrator,cenzor,presedinte) creaza obligativitatea de a plati doar impozitul de 16%?.Si ce declaratie se ... (vezi toată discuția)
Contributie angajator ceapraga ceapraga Administratora noastra a fost angajata cu conventie civila. In momentul de fata are contract de munca. Cenzora are contract de mandat. As dori sa stiu care ... (vezi toată discuția)