avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 397 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Licenta program pentru Asociatii de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Licenta program pentru Asociatii de proprietari

Buna ziua,
Sunt administrator al unui bloc de 60 apartamente. Am cumparat un program cu licenta foarte util pentru a tine evidenta la tot ce necesar intr-o Asociatie de proprietari. Problema mea este ca nu stiu daca este corect (legal sau ilegal) sa il trec sa plateasca toti proprietarii pentru ca beneficiaza toata Asociatia sau sa il platesc eu. Va rog dati-mi un sfat cum ar trebui sa procedez.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Dr.Virgil Dan Amza , Evaluator 21:37, 9 Decembrie 2014
@liliana_balan
Sunteti angajata cu CIM a asociatiei de proprietari?
Licenta pe al cui nume a fost cumparata? (exista asa ceva?)
De la aceste raspunsuri ar putea veni si o parte din raspuns.

@arockz ai dreptate cu activitatea dependenta, dar e in functie de contractul sub care functioneaza. Desi, daca ne uitam mai bine la exemplul cu femeia de serviciu care chiar si cu conventie civila, nu vine nici cu matura, nici cu detergentul de-acasa, iar de mop ...ce sa mai vorbim? Dupa cum ne spunea mai sus LocatarB daca vrea sa-si usureze munca....sa vina cu mopul personal de-acasa, daca nu vrea, n-are decat sa spele cu T-ul si cu carpa...pe care sa si le-aduca de-acasa, ca proprietarii nu-i dau decat o zdreanta de carpa.... ca si-asa o platesc prea mult :dance4:

De unde ati inteles ca trebuie sa platiti dv. licenta?
Ultima modificare: Marți, 24 Ianuarie 2012
elga50, moderator
Pai daca factura este emisa pe numele asociatiei, si aveti o hotarare a comitetului care va spune sa cumparati softul atunci merge direct pe liste (eventual daca a fost folosit vre-un fond special pentru achizitie atunci se deduce de acolo).
In cazul in care nu aveti o hotarare a comitetului atunci de ce a fost emisa factura pe numele asociatiei?
Mai apar aici si alte posibile probleme, poate ne confirma un contabil daca am dreptate. In cazul in care nu exista pe inventar un calculator si nici contract de inchiriere a unui echipament de calcul, se poate inregistra in contabilitate un program informatic?
Factura este emisa pe aceasta asociatie si doar pentru aceasta asociatie folosesc programul.
As putea sa vorbesc cu comitetul executiv sa va daca sunt de acord sa-l trec la plata pe asociatie. Numai ca unul din membrii comitetului (care pana acum 3 zile a fost presedinte)nu este de acord nici sa listez listele de intretinere de pe calculator(deorece necesita cumpararea unui cartus de imprimanta o data la 5 luni), chiar mi-a spus sa liniez foile si sa le scriu cu pixul.
Asa am gandit si eu cand am cumparat acest program. Nu l-am cumparat doar ca sa-mi usurez munca mea ci si pentru ca am vazut ca este foarte util intr-o asociatie.
Aici revin asupra ideii ca achizitia oricarui produs de genul trebuie facuta cu acordul comitetului inainte de a fi trecut produsul pe factura cu numele asociatiei.
Daca pretul este unul maricel atunci chiar cu organizarea unei prezentari a mai multor oferte si alegerea dintre ele. Cel putin asa ne indruma legea. Nu este corect sa cumparati pe numele asociatiei fara acordul acesteia.
Acum cat despre acel fost presedinte, el mai este in comitet? Deciziile comitetului se iau in mod democratic cu votul a 50%+1.
In aceasi ordine de idei, ati prezentat aplicatia comitetului si mai foloseste cineva acea aplicatie in afara de dumneavostra? Daca domnul va roaga sa liniati foile poate dumnealui nu stie cat de usor este sa citesti o lista scoasa la imprimanta?
Poate prea multe intrebari pe langa subiect, dar daca atitudinea celor cu care lucrati este ostila, de ce le mai prestati servicii?
Am cerut ca factura sa fie emisa pe asociatie deorece asa am gandit eu ca folosesc acest progam pentru asociatie si pentru ca proprietarii care solicita lamuriri ce reprezinta suma X si Y sa obtina un desfasurator complet cu tot ce reprezinta acele sume.(ceea ce se intampla destul de des sa solicile)
Dar sa gandim si altfel, daca eu imi dau demisia peste 2 sau 3 luni din functia de administrator,( spre exemplu pentru ca nu as mai suporta niste acuzatii facute pe nedrept) eu ce fac cu acel program daca il platesc eu, ca nu imi foloseste la nimic mie personal, daca ar fi platit de asociatie as putea sa-l dau mai departe viitorului administrator si nu ar avea de pierdut nici asociatia pentru ca ar fi folosit in continuare si nici eu. Referitor la inventar nu am nici calculator, nici imprimanta, le folosesc pe ale mele personale. Nu inteleg la ce v-ati referit in cazul asta, ar trebui ca listele sa le scriu cu pixul sa nu le printez, daca nu am aceste obiecte pe inventar?

Alte discuții în legătură

Divergente cu presedintele asociatiei andreeaneagu andreeaneagu Va rog foarte mult sa-mi raspundeti si mie la urmatoare intrebare. Asociatie de proprietari nu trebuie sa aiba calculator si imprimanta? Eu administrez o ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli calculator contabila asociatie eugarizn eugarizn Buna ziua din nou Acum cateva minute primesc prin posta un plic de la administratorul asociatie ,care foarte revoltat imi atrage atentia ca o ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract de mandat pentru cenzor doina99 doina99 Buna ziua Va rog sa-mi spuneti ce temei legal avem pentru rezilierea contractului d e mandat al cenzorului care face greseli grave in mod ... (vezi toată discuția)