avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Licenta program pentru Asociatii de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Licenta program pentru Asociatii de proprietari

Buna ziua,
Sunt administrator al unui bloc de 60 apartamente. Am cumparat un program cu licenta foarte util pentru a tine evidenta la tot ce necesar intr-o Asociatie de proprietari. Problema mea este ca nu stiu daca este corect (legal sau ilegal) sa il trec sa plateasca toti proprietarii pentru ca beneficiaza toata Asociatia sau sa il platesc eu. Va rog dati-mi un sfat cum ar trebui sa procedez.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Dr.Virgil Dan Amza , Evaluator 21:37, 9 Decembrie 2014
Ideal ar fi sa aveti factura pe numele dumneavoastra pentru viitoarele relatii cu furnizorul in ce priveste garantia, asistenta, update-uri, viitoare oferte si orice poate sa mai apara.
Sper ca plata a fost facuta cash din banii dumneavoastra si nu cumva pe baza de transfer bancar din contul asociatiei :)

P.S. Sa aveti norocul sa va intelegeti cu comitetul si proprietarii, armonia este una din cheile eficientei. Pareti o persoana de treaba care vrea sa isi duca munca pana la capat si e pacat sa fiti nedreptatita, insa sa fiti mai atenta cu deciziile de genul pe viitor. V-ar fi salvat ceva timp si nervi daca mai intai ne intrebati si apoi cumparati aplicatia :innocent:
Aveti dreptate cand spuneti ca poate angajaza o firma specializata, desi nu cred, ca in acest bloc se cauta administrator de 3 ani. Eu am acceptat sa fiu administrator, deorece cel a fost inainte, era de 15 ani administrator si ajunsese la o varsta inaintata (80 ani) si avea si probleme de sanatate. Greseala mea a fost ca nu trebuia sa accept pana nu vedeam ce fel de vecini am. (pentru a intelege mentionez ca am luat administratia la o luna dupa ce m-am mutat). Cat timp a fost celelalt nu s-a cerut sa aiba atestat, sa detalieze listele..etc, acum toata lumea are pretentii ca totul sa fie legal si sa fac eu tot ce nu s-a facut in 15 ani, intr-un timp foarte scurt.Cu un fost presedinte (ca si-a dat demisia de 3 zile) care nu a facut nimic decat sa ma verifice pe mine si sa le faca reclamatii celor care si-au facut unele modificari prin casa (ex:renuntare la un zid). Cat despre buget,nu cred ca intereseaza pe nimeni daca sa se faca imbunatatiri sau nu,din moment ce participa la sedinte 15 persoane din 60.
Va multumesc pentru sfaturi si timpul acordat. Am ajuns la concluzia ca e mai bine sa il platesc eu pentru a evita eventualele discutii si sa ma gandesc daca voi mai administra sau nu aceasta asociatie.
Inca nu am platit programul, astazi l-am primit si termenul scadent de plata il am pana pe 05.02.2012.
Multumesc inca o data pentru sfaturi si timpul acordat.
Pareti un om de bine, care vrea ca totul sa fie legal si pus la punct.
Eu va recomand sa nu renuntati, fiind si proprietar in respectiva asociatie.

Vorbiti cu presedintele actual, si ceilalti membrii din comitet care au interese (sau ar trebui sa aiba) comune ca treaba sa mearga corect si legal. Si obtineti acea aprobare de investitie. Fostul presedinte, il puteti ignora. Este o suma mica. O treceti cu scaderea din fondul de reparatii (si invesitii), nu mai apare pe nici o lista viitoare. Cu legea in mana, discutati cu presedintele cum sa organizeze prima sedinta din acest an. Bugetul de venituri si cheltuieli se aproba in aceasta prima sedinta pentru anul 2012. Fondul de reparatii (si investitii) este obligatoriu prin lege. Constituirea lui o hotarati pe baza prioritatilor si discutiei cu presedintele.

Daca totusi, preferati, sau nu gasiti intelegere la presedinte, sa platiti Dvs. licenta respectiva solicitati furnizorului (inainte de sfarsitul lunii) refacerea facturii pe numele Dvs. Altfel, lasati asa si platiti din banca (e mai bine)
Multumesc,o sa tin cont de sfatul dumneavoastra si o sa vorbesc cu membrii comitetului, eu cred ca 6 din 7 ar fi de acord. Cu siguranta fostul presedinte(care acum este membru in comitet) nu o sa fie de acord si o sa incerce sa spuna cine stie ce pe la "colturi "sa ma puna intr-o situatie proasta fata de proprietarii asociatiei, in asa fel incat sa-mi afecteze imaginea.(el nu este de acord cu nicio investitie),fapt pentru care imi este putin cam teama si din acest motiv am spus ca prefer sa-l platesc eu si sa evit comentariile. Desi fac totul legal si corect, el intodeauna are ceva de obiectat. O alta problema este ca a fost Adunare Generala pe data de 23 ianuarie 2012 pentru a se alege un nou presedinte si pentru care eu impreuna cu cenzorul si fostul presedintele pregatisem un raport cu privire la bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2012 pentru a se aproba in Adunarea Generala. Dar fostul presedinte nu a avut bunavointa sa ia raportul sa-l prezinte in Adunarea Generala, limitindu-se la anumite probleme ce avea de obiectat el, cu privire la pierderile de apa, spre exemplu la verificarea contoarelor apometrelor, eu am propus sa chemam o firma specializata sa le verifice, iar el era de parere ca e mai bine sa-si verifice fiecare proprietar cu sticla de 1 litru sa vada daca contoarul inregistreaza consumul corect, ca de ce ar fi nevoie sa platim o firma sa faca treaba asta....si multe altele care mie mi se par aberante. Toata lumea s-a multumit numai cu alegerea unui nou presedinte, de bugetul de venituri si cheltuieli nici nu s-a mai discutat, fapt pentru care mie mi-a dat impresia ca nu prea intereseaza pe nimeni acest aspect.
Tinand cont ca abia a fost sedinta cand sa se mai faca alta sedinta si in conditiile in care la sedinte nu participa niciodata mai mult de15- 20 persoane (din totalul de 60 ap). Chiar nu stiu ce as putea face ca totul sa decurga normal si legal in aceasta asociatie, in conditiile in care exista foarte multa comoditate si prea putin interes din partea proprietarilor.

Alte discuții în legătură

Divergente cu presedintele asociatiei andreeaneagu andreeaneagu Va rog foarte mult sa-mi raspundeti si mie la urmatoare intrebare. Asociatie de proprietari nu trebuie sa aiba calculator si imprimanta? Eu administrez o ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli calculator contabila asociatie eugarizn eugarizn Buna ziua din nou Acum cateva minute primesc prin posta un plic de la administratorul asociatie ,care foarte revoltat imi atrage atentia ca o ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract de mandat pentru cenzor doina99 doina99 Buna ziua Va rog sa-mi spuneti ce temei legal avem pentru rezilierea contractului d e mandat al cenzorului care face greseli grave in mod ... (vezi toată discuția)