Va rog daca se poate sa-mi dati un sfat in urmatoarea situatie: administratorul a adus la semnat dosarul lunii ianuarie in care apar cheltuieli neaprobate de mine si pe care luna trecuta i-am comunicat ca le refuz la plata, acum le-a bagat iar. A pus si o cheltuiala pe un obiect care nu exista, a prezentat foarte tirziu dosarul lunii.
Tine in casa o suma mare de bani si refuza sa depuna la banca de citeva luni, chiar daca i-am dat in scris de citeva ori sa faca asta,
Ce pot sa fac sa refuz plata cheltuielilor aiurea bagate pe git (ex. cheie normala multiplicata de 6 ron...#-o) si in acelasi timp sa informez locatarii de ce intirzie aparitia listei de plata?
I-am cerut explicatii insa nu am primit nici un raspuns si nu e prima data cind nu raspunde atunci cind ceva nu ii convine.
Multumesc.
O fi, eu am facut cu 4 ron dublura la aceeasi cheie si cind faci mai multe, de milioane de lei cauti oferta cea mai buna.
Sa lasam cheia, subiectul era altul.
I s-a transmis acestui administrator ca orice cheltuiala din banii asociatiei se face cu aprobare inainte, sa faca un tabel de necesar si acesta sa fie aprobat. Nu, el nu vrea asa, el face cheltuielile si apoi ne obliga la plata. Ca e un leu sau doi, membrii trebuie sa stie ce se cumpara iar o lista nu e greu de facut. Cind cumperi din banii altora esti atent sa ceri acord inainte, nu dupa sa le bagi pe git.
Dar nu e singura ilegalitate de o face.
Referitor la acest subiect, al cheltuielilor administrative, pretentia ca fiecare cheltuiala sa fie aprobata inainte de catre comitet si presedinte mi se pare a fi exagerata totusi.
Daca aceste cheltuieli apar ca necesitate (s-a stricat un lacat sau a fost fortat de cineva, nu se stie cine, si trebuie inlocuit), administratorul poate face aceste cheltuieli fara sa mai ceara aprobare. Sau poate ca ii trebuie un disc de flex sau o lopata sau becuri.
Cred ca ar fi bine sa stabiliti in comitet o suma limita, sa zicem 100 lei, care sa fie la dispozitia administratorului pentru cheltuieli curente, si care suma sa fie justificata, evident, cu bonurile de casa, chitante sau chiar facturi.
Nu puteti obstructiona activitatea de administrare printr-un control excesiv pana si la cumpararea de becuri, pixuri, hartie, etc.
Sigur, daca constatati un abuz, e o chestune foarte subiectiva totusi, puteti sa mai restrangeti suma la dispozitia administratorului.
Daca mie mi s-ar pretinde sa cer voie pentru a cumpara becuri, hartie, dosare, pixuri, consumabile de diferite tipuri, lopeti pentru zapada, sare pentru gheata (cum a fost cazul acum, recent) etc, va spun drept ca as fi protestat, in cel mai bun caz, daca nu as fi lasat in plata Domnului toata administratia!
Da, da, da.
Si ce te faci cind zice ca a cumparat cu de la sine putere, prezinta factura si obiectul cumparat nu e nicaieri? Sau cind a cumparat de multi bani ceva ce nu era necesar? Desigur ca nu e vorba de un bec aici sau de doua foi de hirtie.
Inchei, am inteles ce am de facut, deja l-am notificat dar de-aia nu mai poate el.
Sa nu uit sa va multumesc pentru ajutor.