Va rog daca se poate sa-mi dati un sfat in urmatoarea situatie: administratorul a adus la semnat dosarul lunii ianuarie in care apar cheltuieli neaprobate de mine si pe care luna trecuta i-am comunicat ca le refuz la plata, acum le-a bagat iar. A pus si o cheltuiala pe un obiect care nu exista, a prezentat foarte tirziu dosarul lunii.
Tine in casa o suma mare de bani si refuza sa depuna la banca de citeva luni, chiar daca i-am dat in scris de citeva ori sa faca asta,
Ce pot sa fac sa refuz plata cheltuielilor aiurea bagate pe git (ex. cheie normala multiplicata de 6 ron...#-o) si in acelasi timp sa informez locatarii de ce intirzie aparitia listei de plata?
I-am cerut explicatii insa nu am primit nici un raspuns si nu e prima data cind nu raspunde atunci cind ceva nu ii convine.
Multumesc.
in practica ar trebui introdus si procesul-verbal de receptie a achizitiilor si de receptie a lucrarilor efectuate.
pentru a putea recupera ceva din "raspunderea administratorului, a presedintelui ..." se ajunge in instanta cu expertize contabile plus cheltuieli cu avocat, executor judecatoresc...
:offtopic:
Textul cu raspunderea imi aduce aminte de raspunderea politica ... mai ales ca unii nu se mai lasa dusi de la "bucate" - scuze pentru exprimare...
Ar trebui sa-i faceti o nota cu cele petrecute si prin care sa ii aduceti la cunostinta ca a incalcat prevederile contractului de prestari de servicii... (eventual fisa postului).
Asociatia nu deconteaza cheltuielile respective.
Aceasta nota o transmiteti oficial administratorului.
V-am recomandat sa ii inventariati disponibilul banesc in casa, inregistrarile din registrul de casa si chitantierele...
@Costica33
Administratorul nu isi poate permite efectuarea unor cheltuieli dupa bunul plac. Daca ar fi o cheltuiala urgenta, de ex. spargerea unei tevi sau ceva asemanator, as intelege, altfel nu. Tot ce cheltuie trebuie un referat de necesitate aprobat de presedinte. Un prieten mi-a povestit ca in blocul lor, administrator o firme, s-au trezit la intretinere cu plata unor geamuri oglinda al caror pret era de sute de lei si nici nu le-au vazut montate undeva, sau a cumparat intr-o singura luna detergenti de 150 lei (o asociatie de 44 apartamente).
La mine in asociatie exista un caiet in care sunt trecute cheltuieli adm-gosp. cu semnatura de primire a a persoanelor care au primit sau folosit materialele respective.
Administratorul nu isi poate permite efectuarea unor cheltuieli dupa bunul plac.
Aveti dreptate. Dar in luna trecuta sau in lunile trecute sau imediat ce ai fost ales presedinte i-ai pus in vedere ca "de acum inainte orice cumperi o vei face numai cu aprobarea mea si semneaza cel care il utilizeaza "? Asa erea corect.