Buna ziua! Am fost angajat in cadrul unei firme de paza si protectie din data de 05.05.2011 - 08.03.2012 . Fisa fiscala nu am primit-o,asa ca am cerut-o de la ANAF. Dupa aproximativ doua saptamani am primit duplicatul fisei fiscale,dar exista o problema mare... Pe anul 2011 doar pe luni 3 scrie ca am luat salar si anume : Mai , Iunie si Noiembrie. Cum se poate asa ceva? Am lucrat fara concediu din Mai pana in Decembrie.De ce nu apar si restul lunilor pe fisa fiscala? Ma gandesc ca angajatorul a facut unele aranjamente sa nu plateasca CAS si impozit de pe urma mea.In fisa fiscala apar salarii de 450-550 de ron pe cand eu luam in mana 850-1000 de lei (pot demonstra cu extrasele de cont din banca) pentru ca aveam card de salariu.Unde ii pot reclama?Ii pot da in judecata?Multumesc anticipat!
Daca salariul vi s-a virat prin cont bancar, atunci poate sa aduca statele de plata nesemnate si ataseaza copiile de pe OP si extrasele de cont bancar ...
Asa este , daca le prezinta nesemnate atunci sunt in regula , iar daca le prezinta semnate si semnatura nu este a dvs, atunci puteti sesiza instantei de judecata neregularitatea fie solicitand verificarea de scripte , fie inscrierea in fals a lor.
Exista si o alta varianta pentru incasarea salariului in cont : banii conform statelor de plata se vireaza din contul angajatorului, iar banii la negru se vireaza din contul unor persoane fizice(se poate verifica in urma consultarii extraselor de la banca).Si ce faci atunci ???
Nu-mi spuneti ca nu se poate pentru ca stiu pe cineva care tocmai a patit-o .
Toti banii primit de mine,drepturile salariale au fost virate din contul de firma,am extrasele in mana. Deci absolut toti banii au fost virat din contul de firma in contul meu