Consumul mediu in asociatia noastra, pe real, in baza indexului apometrelor este intre 5 si 7 metri cubi apa rece pentru fiecare persoana. De aceea am stabilit ca in cazul cand asociatia nu cunoaste indexul intr-o luna la un apartamente sa i se repartizeze cate 7 metri cubi de persoana acelui apartament.
Apoi pentru apartamentele nelocuite noi trecem, de regula, zero persoane. Spun de regula pentru ca se mai intampla ca un apartament sa nu fie locuit mult timp dar lucreaza la renovare sau modernizare o echipa de meseriasi. In functie de constatarile administratorului, ale vecinilor..., trecem acelui apartament 1-2 persoane la plata. Proprieatrul era nedumerit dar a inteles cand i s-a explicat ca meseriasii au urcat cu liftul, au consumat energia electrica, au facut gunoi ca orice om... Poate fi aceeasi situatie si in cazul dezbatut mai sus pentru ca se spune:
Nici gunoiul (deseurile rezultate din renovare) nu le-am aruncat.
Eu inteleg de aici ca renovati apartamentul, ori o renovare se face cu oameni, oameni care intra, ies, circula, consuma... tot asa cum intra, iese si consuma orice alt locatar din bloc. Ca nu doarme acolo nu-i necaz ca doar nici proprietarii care dorm nu consuma nimic in somn.
Poate de aceea in unele luni ati fost pus la plata cu o persoana pentru toate cheltuielile iar in alte luni cu acel 0/1 insemnand doar o parte din cheltuieli.
Eu nu sustin ca este totul legal si perfect in asociatia dumneavoastra, in lista dumneavoastra de plata, in activitatea administratorului, dar in cazul dumneavoastra se vede o ruptura, o detasare de asociatia din care faceti parte si nu este firesc. Sunteti membru in acea asociatie si trebuie sa va informati, sa participati la viata asociatiei, sa va implicati s.a.m.d. Nu va rezolva nimeni din afara problemele.
Noi putem oferi solutii clare la problemele care se pun aici clar cu date si elemente concrete. La probleme care nu au suficiente date putem si noi sa presupunem, sa banuim, sa ghicim...