avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 396 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Schimbare calorifere si reparatie instalatie termica ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Schimbare calorifere si reparatie instalatie termica apartament

Buna ziua,
Am ajuns in urmatoarea situatie.
Trebuie sa schimb caloriferele in aceasta perioada, pentru ca renovez. Am luat legatura cu administratorul blocului, i-am spus ce vreau sa fac si mi-a spus sa vorbeasca cu cei din comitet.
Am revenit la o saptamana sa aflu ce s-a rezolvat si mi-a spus ca nu este posibil acest lucru, deoarece cei din comitet nu vor sa auda, deja s-au facut 4 interventii de cand s-a dat drumu la caldura.
Eu ma aflu in urmatoarea situatie: Fara sa fiu chemat in comitet sau sa fiu intrebat daca sunt de acord cu cele 4 interventii, acestea s-au efectuat. Cand a venit vorba sa fac si eu nu s-a mai putut. Cu cativa ani in urma asociatia a schimbat o coloana de apa calda, ce-mi trece printr-o camera, fara sa ma intrebe daca sunt sau nu de acord sa se faca, sau sa se faca cu acele materiale (plastic). Din x motive nu eram in tara si la timpul respectiv locuia altcineva in apartament.

Problema se pune in felul urmator. Unul dintre calorifere este foarte ruginit si deja are broboane intr-o zona. Nu picura. Este foarte nesimnificativ. I-am spus adiministratorului ca am aceasta problema si mi s-a spus ca momentan tot nu se poate face nimic. Sa gasesc o solutie care sa tina pana la primavara. Avand in vedere anul trecut, primavara poate sa fie peste 4 sau 6 luni.

In cazul in care inca o data mi se refuza pot cere si eu refuzul platii celor 4 interventii?
In plus respectivul apartament nu locuieste nimeni din ianuarie anul acesta. Cu toate acestea uneori sunt pus la plata cu jumatate de persoana alteori cu 1 o persoana si platesc fond de rulment de cele mai multe ori cat toata intretinerea. In bloc nu vad sa se faca reparatii.


Eu sincer nu am auzit de spalarea ambalajelor inainte de aruncare.Posibil sa faca unii si asa ceva dar nu la Munchen.
La Munchen se arunca normal doar ca pe categorii.Resturi nesortabile Hartie,Plastic
Tomberoanele in unele locuri arata asa:
1
[ link extern ]
2
[ link extern ]
3
[ link extern ]
4
[ link extern ]
5
[ link extern ]
6
[ link extern ]
7
[ link extern ]
8
[ link extern ]
9
[ link extern ]
10
[ link extern ]
Iar sticlele si plasticul se arunca aici la tomberoane tip clopot publice care sunt ridicare
separat nu se amesteca in masina de gunoi.
11
[ link extern ]

@bobman
Cum sunteti cu 1/2 persoane la intretinere ca vad ca ati mai repetat.
Cum e afisat de exemplu o jumatate de persoana?
Faceti-ne o poza ceva ?
Cu caloriferul cum a ramas ca cu tomberonul am citit?
Probabil in unele locuri nu se spala, in altele da si inca cu o mare grija sa nu ramana resturi alimentare pe ele deoarece - spun ei - asta aduna insectele, rozaroarele etc. In acele locuri poti servi masa pe trotoar, atat este de curat.
@w_v_w_v
Momentan nu e tabelu afisat. Nu inteleg de ce tabelul este scos la 1 saptamana dupa ce este afisat iar pana se afiseaza restu nu e nimic. Nu prea am intalnit asemenea situatie prin alte blocuri. Am sa postez o poza cand o sa fie afisat. Sper sa continue cu afisarea de 1/2 persoane. Oricum si 1 persoana daca afiseaza tot e gresit, ca nu locuieste nimeni acolo.
Sunt luni in care sunt trecut cu 1/2 persoane si luni cand vad 1 persoana.

Cu caloriferul i-am spus ca are probleme si poate sa cedeze. A zis ca momentan nu are ce face ca cei din comitet nu sunt de acord cu alte interventii. In concluzie eu imi vad de ale mele si daca cedeaza sa se descurce dansii cu vecinii, atat in cazul unei inundatii cat si pentru o eventuala interventie de remediere, pentru ca nu pot sa imi fac programul dupa programul avariei.

Cu containerul. Am adus in discutie problema a rezultat ca el nu are cunostinta de aceasta posibilitate si ca nu a mai auzit pe nimeni sa fac asa ceva. Si aici ma refer nu pentru mine, in mod special. Am pus intrebarea daca nu putem lua legatura cu cei de la firma de salubritate sa ne aduca un container, pentru ca sunt multe deseuri stranse pe casa scarii, si ca din cate stiu asociatia are dreptul la 1 container la 6 luni. Lucru confirmat si de firma.
Refuzul a fost total, din start.

Costurile asociatiei in acest caz sunt zero. Tot ce trebuia sa faca, este sa faca o cerere catre firma, sa o semneze si sa o stampileze, sa o duca personal, sau sa o transmita prin fax sau puteam sa o duc chiar eu. Am mentionat si acest lucru, pentru ca stiu cat de delasator este.

Orasele in care stiu ca se spala, sunt Ulm, Neu Ulm si Frankfurt. In Ulm am intalnit situatia si la casa si la bloc.

Am sa revin cu o poza cu tabelul de la intretinere.
Dupa cum am promis revin cu poze...
Iata noul tabel cu intretinerea...
[ link extern ]
Unde este cu rosu, este apartamentul pe care il detin. Sunt trecut acum cu 1 o persoana. Iar unde este marcat cu verde se poate vedea ca sunt trecute doar jumatate de persoana.
Cum va explicati asta? Cum explicati ca am acum 2 metri cubi de apa calda in conditiile in care la bucatarie am apa inchisa de la robinetii de la contoare, la o baie robinetul de calda e blocat pe inchis iar la alta baie de la contor nu am nici o teava care sa ajunga la chiuveta si n-a fost folosit niciodata de cand a fost montat.

Ca sa nu mai zic ca pe langa optiunile mentionate aici pe site despre posibilitatea prin care as putea sa imi schimb caloriferele... .a aparut una neasteptata... datoriile la radet care au oprit apa calda si caldura.
Astfel m-am intalnit zilele trecute cu administratorul si m-a rugat sa platesc suma de la restante ca sa poata plati factura la radet si sa dea drumu la caldura. Iar in seara asta am fost si am platit intretinerea
Iar acum surpriza surpriza... abia cand am ajuns acasa am observat ca restanta mea, care e trecuta pe acel tabel, de fapt era achitata, mai jos poze cu chitantele...
[ link extern ]

Deci la inceputul lunii noiembrie am achitat lunile august si sptemebrie, conform chitantei. Acum cand s-a afisat intretinerea se poate vedea aceeasi suma trecuta la restanta. Iar in chitanta din seara aceasta se poate vedea cum am achitat din nou august si septembrie, doar ca am lasat 170 de lei (nu am avut fix sa las). Am ramas cam buimac, dar decat sa ma cert cu omu am zis sa ajung acasa si sa verific, iar acasa am constatat ca deja am platit.

In plus, cum explicati ca in noiembrie cand am achitat aveam si fond de reparatii, care acum cand am platit pentru aceleasi luni, aceeasi suma, dar fara fond de reparatii?

In concluzie, avand in vedere ca in acel apartament NU a mai locuit nimeni din ianuarie anul acesta, cum explicati modalitate de a trece numarul de persoane la intretinerea si de a calcula intretinerea?

In plus, am adus in discutie si termoizolarea blocului iar raspunsul a fost ca nu se stie daca pana la sfarsitul anului va reusi sa se faca asociatie de proprietari. Raspunsul acesta l-am primit in martie. In aprilie am primit alt raspuns legat de contractul cu enel-ul.
Mie unu, mi se par mult prea multe nereguli pe care le-am observat inca din ianuarie.

Pot cere recalcularea intretinerii din ianuarie pana acum la 0 zero persoane?
Nu as vrea sa cer ajutorul primariei sau al altei institutii care ar putea interveni, desi am acest drept. Suntem vecini cu totii si vreau ca lucrurile sa mearga normal, nu sa ne furam unul pe altul.

In plus, am observat ca de multe ori nu este afisat tabelul, sau este afisat 2..3 zile. Stiu asta ca trec cel putin o data pe saptamana sa ridic corespondenta. Am intrebat de acest aspect iar raspunsul a fost ca cine vrea sa plateasca poate sa mearga la dansul la usa si i se dau toate explicatiile.
Ultima modificare: Duminică, 2 Decembrie 2012
ContSters66930, utilizator
Bine ca ne-ati pus poza ca sa vorbim "pe bune"
- nu e pus jumatate de persoana ceea ce s-ar exprima 1/2. In tabel este 0/1, ceea ce inseamna ca din 1 persoana care este trecut in cartea de imobil, locuieste 0 (zero persoane).
Nu inteleg insa de ce a pus suma de 9,75 lei la cheltuieli pe numar de persoane (ar fi trebuit sa fie 0 lei), daca apartamentul este nelocuit. S-ar putea sa fi pus salariul ingrijitorului, care nu este corect impartit pe numar de persoane. Cheltuiala cu salariile si indemnizatiile se repartizeaza pe cota-parte indiviza.

- dv. puteti cere recalcularea cotelor repartizarea pe numar de persoane, dar nu cred ca veti avea sansa, la cum e facut tabelul.

Alte discuții în legătură

Caldura de pe scara v_florina v_florina Buna ziua, locuiesc intr-un apartament intr-un bloc cu 4 etaje. Toate apartamentele au repartitoare. La caloriferele de pe scara nu exista robineti, a.i. ... (vezi toată discuția)
Modernizare apartament cristi.catalin cristi.catalin Salut, Am achizitionat recent un apartament intr-un bloc vechi. Dupa cumparare s-a inceput procesul de renovare deoarece apartamentul nu era locuibil. In ... (vezi toată discuția)
Schimbare instalatie termoficare apartament pe timp de iarna andrea108 andrea108 Buna ziua! de curand am cumparat un apartament in Arad, pe care am inceput sa-l renovez avand in vedere ca se afla in stare deplorabila. Deoarece sunt foarte ... (vezi toată discuția)