Dle. Iulian Manea nu are rost sa va mai chinuiti. Nu vor sa accepte ca exista si se aplica legislatie si pentru administratori si angajati ai Asociatiei si gata!
Cred ca ne chinuim degeaba sa explicam unor oameni care ne furnizeaza link-ul catre Codul Muncii dar le este lene sa-l lectureze si nici nu sunt atenti la data ultimei actualizari a Codului! Corectati-ma daca gresesc dar stiu ca ultima actualizare a acestuia a fost in 10.01.2009.
@felix34
Aveam o impresie mai buna despre dvs. dupa ce v-am urmarit opiniile pe acest forum! Pacat!
Mai fac totusi o ultima incercare in speranta ca e doar o "scapare" din partea dvs.
Angajarea personalului unei Asociatii, inclusiv a administratorului, se face in baza Legii 230/2007, art. 35, al. 2
"Persoanele fizice pot fi angajate
prin incheierea unui contract individual de munca, conform celor stabilite prin negociere directa."
In cazul in care administratorul are deja incheiat un CIM pe norma intreaga la o alta institutie, la Asociatie i se va incheia un al doilea contract dar cu norma fractionata retinandu-se contributiile valabile si pentru cel cu norma intreaga. La sfarsitul anului, cand se face regularizarea impozitului pe venit, acesta va primi 2 fise fiscale, FF1 de la primul loc de munca si FF2 de la Asociatie, intocmind in baza acestora declaratia de impozit pe venitul global.
Ceea ce sustineti despre platile suplimentare este practic adevarat dar legal nu este posibil, inca.
Iar daca ai 2 sau 5 servicii e mica probabilitatea sa fii dat afara de la toate in acelasi timp, nu? :)
@elga50
Ce faceti, in aceeasi calitate, daca vi se pune in vedere de catre proprietari ca ei nu doresc angajamente cu CIM, deoarece trebuie sa plateasca mult prea mult?
Proprietarii se supun legii si nu legea proprietarilor! (Si nu mi-as da demisia din motivul asta! ;) )