As dori sa stiu daca este vreo reglementare in cazul inchirierii de apartamente in regim hotelier, prin airbnb. In afara de raspunderea fiscala pe care o are propietarul, exista un cadru legal? este nevoie de aprobare din partea asociatiei de locatari/administratorul blocului etc?
Multumesc frumos
M.Serol
buna !am gasit informatia oferita de tine si mi s-a parut cea mai eficienta .Ma poti ajuta te rog cu cateva informatii ?Am inceput inchirierea unui apartament in regim hotelier si vreau sa depun declaratia unica de venit .Ma poti indruma ,te rog cum se completeaza aceasta declaratie ?Multumesc .ps de asemenea am citit despre aceasta fisa de sosire si plecare a oaspetilor ?Este ceva obligatoriu ?Ca nu am facut asta deocamdata >Multumesc frumos .
Buna ziua,
Tocmai am vorbit la ANAF si au reusit sa ma lamureasca. Pentru a inchiria imobilul in regim hotelier in calitate de persoana fizica, avem nevoie de:
1. Casa de marcat ce va fi fiscalizata in baza CNP-ului
2. Registru jurnal de incasari si plati - unde vom nota toate incasarile
3. Facturier - pentru a emite facturi
4. Declaratia unica de impunere- se depune pana pe data de 31 iulie 2019 sau in termen de 30 de zile de la realizarea venitului.
Sper sa va fie de folos informatiile.
Mult succes!