avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... admitere sng 2010
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

admitere sng 2010

Buna ziua! As dori sa incerc la SNG in 2010 si as vrea sa intreb persoanele care au dat examen care sunt cele mai bune carti de pe care au invatat?
Multumesc anticipat!
Simona1909, iti multumim tare mult pentru informatii!:vishenka:
Eu as mai vrea sa stiu daca sunt suficiente Codurile pentru pregatirea la proceduri...
Sunt suficiente codurile,,,sfatul meu este sa cititi cu atentie legile la organizare pentru ca acolo se face departajarea, parerea mea.
Mult succes!!!
:D
Simona multumim foarte mult pentru informatii.
Am si eu cateva intrebari: Cursurile le tineti in acelasi loc cu auditorii?
Ce se intampla cu cei care dau la INM imediat ce termina SNG-ul si sunt admisi?
Sunt profesori comuni?
Multumesc!

=D> Felicitari pentru reusita si spor in continuare!
Personal, cred ca este crunt examenul, in conditiile in care trebuie sa redai exact articolul. Putini judecatori sau procurori stiu fiecare articol cuvant cu cuvant.
Succes celor care vor incerca!
simona1909 a scris:

este primul an în care sunt organizate 2 concursuri...lipsa de personal auxiliar îşi spune cuvântul,,,în plus, pe viitor vor exista şi grefieri principali (vezi doc)[ link extern ]

de unde stii? conform legii este clar ca examenul de admitere la S.N.G. se organizeaza anual la nivel national. ce e drept tot acolo specifica si ca se organizeaza separat pentru cei cu studii superioare juridice si pentru cei cu studii medii. concluzia pe care o trag eu este ca se pot organiza 2 concursuri anuale doar daca se da concurs pentru ambele categorii, adica ce explicam mai sus. daca stii altceva informeazane si pe noi, daca se poate ceva mai detaliat

Alte discuții în legătură