Va sugerez sa studiati Codul muncii. Eu as aplica prevederile de mai jos:
Art. 61. - Angajatorul poate dispune concedierea pentru motive care tin de persoana salariatului in urmatoarele situatii:
d) in cazul in care salariatul nu corespunde profesional locului de munca in care este incadrat.
Cum nu corespunde? Cateva sesizari si reclamatii ale proprietarilor ca nu-si indeplineste atributiunile de administrator. Elaborarea in comitet a unei fise a postului in care introduceti un nivel de studii mai mare, cunostinte de contabilitate, lucru pe calculator, program, toate sarcinile prevazute in legea 230/2007 si norme pentru administrator, contabil, casier...
Aveti in vedere si urmatoarele prevederi din Codul muncii:
Art. 63. -
(2) Concedierea salariatului pentru motivul prevazut la art. 61 lit. d) poate fi dispusa numai dupa evaluarea prealabila a salariatului, conform procedurii de evaluare stabilite prin contractul colectiv de munca aplicabil, incheiat la nivel national, la nivel de ramura de activitate sau de grup de unitati, precum si prin regulamentul intern.
Elaborati un regulament intern in cadrul comitetului si-apoi aprobati-l in adunarea generala . In acesta introduceti prevederi care sa va ajute atat in situatia cu actualul administrator dar si in alte situatii ce ar apare in viitor, in asa fel sa nu mai fie nimeni legat de scaun indiferent de functia din asociatie.