avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 575 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: SAF-T și facturarea electronică, obligatorii din 2022. Implementare și impact. Lectori: EY România. Joi, 27 Ianuarie, ora 11:00. Rezervă loc și participă → 

Acasă Subiect: service auto
Subiect: service auto
ACCES GRATUIT

(P) Top Lac Auto, centru constatări daune auto Groupama şi Generali: Ce faci în caz de accident?

Advertorial în Ghid auto
3 Septembrie 2016 | 1 | 3535 | Timp de citire: 3 min.

Accidentele auto uşoare în urmă cărora se înregistrează în mod exclusiv daune trebuie să fie anunţate la Poliţie în termen de cel mult 24 de ore conform prevederilor legale sau în trei zile la societatea de asigurări a conducătorului auto vinovat.  În astfel desituatii, sunt solicitate date concrete despre accident precum locul, data şi ora, direcţia de mers, numerele de înmatriculare ale maşinilor implicate, numele conducătorilor auto, regulile de circulaţie şi restricţiile din zona în care s-a produs accidentul. Accidentele soldate cu victime intră într-o categorie separată, necesitând anunţarea imediată a organelor de poliţie pentru aşteptarea acestora la locul evenimentului şi efectuarea de măsurători. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Din aceasta luna, proprietarii masinilor vor putea asista la reparatiile din service-urile auto

Mirela Oprea în Ghid auto
23 Septembrie 2014 | 4 | 20364 | Timp de citire: 2 min.

Service-urile auto vor fi obligate sa asigure proprietarilor de masini posibilitatea de a asista direct sau prin sistem audio-video la activitatile de reparatii sau intretinere pe care le efectueaza, se arata intr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial in anul 2013. Noile prevederi se aplica incepand din luna septembrie a acestui an. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Service-urile auto propun sanctionarea asiguratorilor in functie de numarul de reclamatii

Elena Voinea în Știri & Revista presei
18 August 2014 | 3 | 2473 | Timp de citire: 4 min.

Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) propune Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) sanctionarea asiguratorilor in functie de numarul de reclamatii pe care le primesc de la asigurati. Astfel, cei care ar primi intre 301 si 500 reclamatii ar trebui amendati cu 70.000 de euro, se arata in documentul ASSAI care cuprinde mai multe propuneri pentru modificarea procedurii de solutionare a petitiilor. Initiativa ASSAI vine in conditiile in care ASF a lansat recent in dezbatere publica un proiect de norma pentru schimbarea modului de rezolvare a petitiilor, dar care este, potrivit ASSAI, incomplet si lipsit de substanta. Citește articolul