Recâștigarea vizibilității și reînnodarea legăturii cu comunitatea de clienți sunt două acțiuni importante și imediate mai ales pentru comercianții care au avut activitatea suspendată temporar din cauza pandemiei. În acest sens, va fi nevoie de implementarea unor instrumente de marketing la distanță, scalarea operațiunilor de e-commerce, organizarea unor campanii de promovare etc. Trebuie reținut că fiecare dintre contractele de acest tip încheiate presupune un anumit tratament fiscal de care trebuie ținut cont, mai ales în condițiile în care este de așteptat o intensificare a inspecțiilor fiscale. Citește articolul
Cheltuielile de sponsorizare sau mecenat și cheltuielile privind bursele private vor putea fi scăzute din cifra de afaceri a unei firme într-un procent de mai mare decât cel aplicabil în prezent, potrivit unei legi publicate vineri în Monitorul Oficial. Citește articolul
O serie de profesioniști își pot face publicitate în presa scrisă sau cea online din Italia și, începând cu anul viitor, vor putea deduce aproape integral aceste cheltuieli. Această măsură este stipulată într-un decret-lege apărut recent și care modifică aspecte legate de bugetul pe anul viitor. Citește articolul
Atunci când este vorba despre tratamentul fiscal al cheltuielilor cu sponsorizarea, se întâmplă deseori să apară neclarități privind impactul acestora asupra impozitului pe profit. În primul rând este important să se facă diferența între deductibilitatea cheltuielilor cu sponsorizarea și creditul fiscal de sponsorizare. Prezentăm în cele ce urmează tratamentul fiscal al acestei categorii de cheltuieli și care sunt limitele de aplicabilitate. Citește articolul
În desfășurarea activității economice, indiferent de domeniul de activitate, societățile au nevoie de o serie de echipamente pentru îndeplinirea obiectivelor. De la echipamente de birotică până la echipamente industriale de producție, societățile pot opta, fie pentru achiziționarea acestora, fie pentru închiriere. Citește articolul
Sunt situații în care o companie trebuie să plătească cheltuieli aferente angajaților altor companii. Aceste situații se întâlnesc atunci când un furnizor este implicat în implementarea unui produs/serviciu la sediul clientului. Citește articolul