Dacă o formulare de pe site-ul comerciantului stabilește că acesta practică cel mai bun preț, are cel mai bun produs sau serviciu de acel gen sau în comparație cu concurența, fără să poată dovedi acea afirmație celor interesați sau organelor de control, comerciantul riscă amenzi care ajung până la 60.000 de lei. Controlul poate să vină chiar de la Finanțe. Citește articolul
“Reclama este sufletului comerţului”. Sau cel puţin aşa spune o vorbă din popor. În ultima perioadă suntem asaltaţi de numeroase reclame care te induc în eroare prin transmiterea unor informaţii incomplete despre achiziţionarea unor produse, lucru care inevitabil ne lasă cu un gust amar. Citește articolul
Retailerii din mediul online ar putea fi obligați, în viitor, să afișeze pe platformele pe care le folosesc modificările prețurilor de referință pe care le prezintă consumatorilor ca reduse, aflăm dintr-un comunicat recent al Consiliului Concurenței. Instituția a făcut anunțul în contextul în care, într-o anchetă derulată în preajma reducerilor de Black Friday din anul precedent, a observat politicile înșelătoare ale comercianților din online la prezentarea prețurilor reduse. Citește articolul
Parlamentul a adoptat saptamana trecuta legea privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa. Aceasta are drept scop protectia comerciantilor impotriva publicitatii inselatoare, precum si stabilirea conditiilor in care publicitatea comparativa este permisa. Citește articolul