Sunt psihopedagog și mama unui băiat în clasa a VI-a. Am fost educatoare și învățătoare, am lucrat în învățământul de stat și-n cel privat, atât la țară, cât și la oraș. Mi-au trecut prin mână mulți copii, m-au fascinat toți și fiecare-n parte. Întotdeauna am crezut că este un adevărat privilegiu să modelezi mintea și personalitatea unui copil, o onoare care nu e pentru orice și mereu m-am temut că-mi va fi luată dacă voi face un pas greșit. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
În marketing, și, în general, în afaceri, e vital să știi de ce funcționează o rețetă pentru a putea ajusta rețeta când nu mai funcționează. La începutul carierei mele, acum mai bine de 10 ani, piața de publicitate online se dubla de la an la an. Nici furnizorii de spațiu publicitar și nici clienții nu erau foarte preocupați de cum merg lucrurile sau de ce. Pentru furnizori era aproape imposibil să scazi de la un an la altul, iar clienții erau dispuși să testeze din ce în ce mai mult o modalitate nouă de promovare, fără a o compara prea mult cu vechile metode de promovare. Citește articolul
Am luat în calcul, în acest articol, mai multe tipuri de situații pe care le parcurgi atunci când dezvolți un proiect cu componență IT (website, aplicație etc.). Am considerat că e util să vorbim, mai întâi, despre mersul contractului, să fie foarte clară ideea din spatele pașilor logici de urmat. Citește articolul
Pandemia Coronavirus ne-a surprins pe toți, cu griji în absolut toate domeniile importante, care îndeplinesc nevoi de bază și dorințe pe care ne-am obișnuit să ni le satisfacem ușor: Citește articolul
Am vorbit, într-un articol trecut, despre modul în care multitasking-ul devine unul dintre cei mai importanți hoți de atenție. Am stabilit că, prins în jocul de ping pong dintre mai multe tipuri de activități, creierul pierde minute prețioase încercând să încarce și să descarce ”programele software” necesare decodării tipului de informație cu care se va confrunta. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Spunea cineva că, dacă vrei să afli caracterul adevărat al cuiva trebuie să îl pui șef peste alți oameni. Pornind de la ideea asta, lucrul cu oamenii e genul de activitate care îți va pune serios caracterul la încercare. Să ne gândim la o situație. Citește articolul
Atunci când explicația ta e oferită în fața unei mulțimi de oameni, când vorbești, deci, public, lucrurile sunt puțin diferite. În acele momente, nu ai nevoie doar să îți construiești un discurs și să îl susții perfect. Nu. Trebuie să fii atent la chipurile oamenilor. Să le observi reacțiile atunci când explici ceva. Trebuie să-ți construiești un suport (fie că e flipchart-ul, ori prezentarea de pe perete) care să te ajute să punctezi, din când în când, elementele importante ale explicației tale și să desenezi, acolo unde e posibil, scheme care să îi ajute pe oameni să înțeleagă mai ușor subiectul. Am punctat mai jos câteva dintre lucrurile importante care pot fi reținute, atunci când îți construiești o prezentare fără suport de afișat pe perete. Citește articolul
Generația millenial este reprezentată de cei născuți între anii 1981 și 1996, însă limitele nu sunt rigide. Comportamentul digital sau de consum al fiecăruia depinde și de mediul în care a crescut. Important este să nu se creeze confuzia că millenials sunt născuți în noul mileniu. Aceștia ajung să lucreze, să consume și să fie relevanți în noul mileniu. Citește articolul