Buna ziua. Ce ma intereseaza pe mine este cum sa fac sa pastrez numele asociatiei, expunandu-va pe scurt situatia. Exista o asocatie infiintata in anul 2002. Aceasta are 22 de membri din care s-a ales conform legislatiei in vigoare de la acel moment Biroul Executiv , format din presedinte, vicepresedinte si cenzor. In anul 2015, situatia este urmatoarea:
- din anul 2009, ca de atunci nu mai exista nici un act intocmit in aceasta asociatie, biroul executiv nu s-a mai intalnit deloc sa i-a nici cea mai mica hotarare.
- singura persoana interesata de aceasta asociatie sunt eu, care am calitatea de membru.
- vreau sa devina functionala activitatea acestei asociatii, nu doresc sugestii pentru infiintarea uneia noi. Aceasta asociatie are istorie si nu vreau sa se piarda din cauza neglijentei si indiferentei, sau comoditatii celor ce ar trebuie sa se implice. Mentionez ca presedintele nu va dori sa fie inlatura, sa ajute la imbunatatirea activitatii noastre sau sa renunte. De aceea am nevoie de ajutor. Multumesc
Poate va veti intreba ce se intampla in acest moment in Asociatie. Totul functoneaza din inertie atat timp cat nimeni nu este interesat sa se intample ceva bun copii care beneficiaza de serviciile noastre. Ca exemplu: avem nevoie de un spatiu adecvat pentru al inchiria in vederea desfasurarii activitatii. Este greu sa te duci sa bati la usile autorizate daca nu ai baza legala. Multumesc ptr rabdare si astept cu real interes sugestiile avizate.
am un credit imobiliar la o anumita banca din 2008. in momentul de fata se afla in executare silita cu termen de publicatie de vanzare undeva pe la mijlocul lunii septembrie. am gasit un cumparator care este interesat de cumpararea acestui apartament, numai ca eu trebui sa obtin toate acordurile de vanzare atat din partea bancii cat si din partea executorului. am facut o adresa atat catre executor cat si catre banca in vederea vanzarii directe a apartamentui catre dl X la pretul de Y lei, pret care in momentul asta este de 3 ori mai mic decat creditul obtinut de mmine cu 5 ani in urma.
in adresa prin care creditorul - banca mi-a raspuns in sensul ca ei sunt de acord cu instrainarea bunului, numai daca eu sunt deacord cu intocmirea, pe cheltuiala mea, a unui raport de expertiza care sa stea la baza vanzarii. in momentul acela m-am indreptat catre dl executor care stia de acordul dat bancii in vederea instrainarii imobilului. dumnealui mi*a motivat ca nu se poate face instrainarea decat pe procedura de adjudecare pentru ca eu avand termen de licitatie nu se pooate. probabil daca instrainarea imobilului se face in catrul procedurii de licitatie dumnealui isi va lua onorariul din pretul de adjudecare a bunului.
intrebarea mea este urmatoarea
daca ma voi prezenta cu posibilul cumparator la dl executor in ziua de licitatie si isi arata dorinta de a cumpara direct acest bun, dl executor poate fi deacord cu asta?
daca raspunsul va fi favorabil noua, onorariul il va lua din pretul vanzarii sau trebuie achitat separat?
am ajuns in situatia in care mi s-a pus poprire pe venituri. avand 2 creditori (banci) stiu ca procentul de popriere, conform legii, este de 50%. Venitul meu este minim pe economie si am spre crestere si educare si un copil minor, mai exact de 4 ani. Exista temei legal prin care sa vireze angajatorul din venitul meu o suma mai mica decat cuantumul de 50% din venit? Executorul judecatoresc mi-a spus ca nu are cu ce sa ma ajute in sensul sa dau o suma mai mica. Va multumesc
am o speta la care as vrea un raspuns foarte rapid. va multumesc anticipat. in anul 2000, decedeaza x. la data aceea au ramas ca mostenitori sotul supravietuitor si fiul lor. in anul 2004 soția lui x se casatoreste. in prezent ea este casatorita cu w. intrebarea mea este : daca in anul 2011 cand se depun actele la notar sotia supravietuire a lui x din 2000 si actuata sotie a lui w mai are calitate de mostenitoare (sotie supravietuitoare) a defunctului x.
daca esti casatorit ai posibilitatea sa cumperi un bun care sa devina bun propriu. mergi la un notar si spune-i asta. solitia este contract de vanyare cumparare cu procurator de fonduri. el iti va explica cu lux de amanunte.
certificate de calitate de mostenitor se intocmesc la fel ca oriece fel de act notarial, la cerere. este adevarat ca notarul sugereaza sa se aduca si bunuri la masa succesorala, dar sunt situatii cand este nevoie de certificate de calitate de mostenitor pentru ca ori nu sunt bunuri pentru care sa aiba mostenitorii acte, ori le trebuie in instanta - - situatiile sunt diverse.
asa cum s-a mai scris dvs culeti toate bunurile tatalui fie ca este vorba despre cota din apartament fie ca este vb despre alt bun, conditia pentru asta este sa se aduca la masa succesorala, iar despre nelinistea ca v-ar lua cineva cota este nejustificata. aveti ca varianta de solutionare -- partajul - ori sunteti obligat sa dati sulta ori sa primiti sulta. instanta hotaraste.
1.Daca succesiunea dupa mama dvs s-a finalizat si sunteti cu totii mostenitori - fac aceacta mentiune pentru ca nu a-ti scris nimic in sensul asta, adica nu a renuntat nimeni, atunci nu se mai poate renunta ulterior la succesiune in situatia in care se suplimenteaza masa succeorala.
2. Daca mama dvs a decedat dupa bunica dvs atunci cursul firesc este ca mama si matusa sa o mosteneasca pe mama lor, dupa care dvs nu trebuie decat sa suplimentati masa succesorala cu cota ce ii revine - in momentul acesta mama dvs vine la mostenire in calitate de fiica predecedata, considerand ca daca ar fi dezbatut succesiunea imediat dupa decesul ei fiica, respectiv mama dvs era in viata si venea personal sa culeaga bunul. Mostenitorii mamei dvs vor fi intotdeauna cei mentionati in primul certificat de mostenitor, indiferent cu cate bunuri se suplimenteaza masa succeorala.