Alex_Munteanu a scris:
Daca la cererea expresa a asiguratorului, service-ul va pus piese ne-originale si de o calitate mai proasta va puteti adresa CSA la [ link extern ] /
Si ce ii sugerati sa faca in practica? Sa reclame serviceul la care se duce de 5 ani, sa isi puna serviceul in cap, sa ii dea aia buleala la masina intentionat cand se mai duce pe acolo? (Ca aia sunt in stare de asa ceva) Si apoi ..eventual sa isi caute si un alt service ...
Hmmmm ...
Vorbesc la obiect pentru ca am trecut prin treburile astea. Solutiile teoretice nu isi gasesc intotdeauna corespondent in viata reala
Later edit:
In plus omul cauta o solutie sa il reprezinte cineva ...cititi ce a scris:
"1. Caut o solutie de a fi reprezentat in permanenta de o autoritate competenta.
Vreau ca in primul rand interesele mele sa primeze nu ca in situatia descrisa mai sus."
... nu cauta unde sa mai faca o reclamatie. Ce dzeu ..?, a scris foarte clar ... nu are timp si vrea sa il reprezinte cineva ... iar dvoastra ii indicati unde sa se duca cu reclamatii