alinaemi
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Buna ziua. Ma confrunt cu aceeasi problema. Ni se impune daramarea balcoanelor si noi dorim doar inlocuirea termopanelor. Rog contactul unui avocat specializat in domeniu care ne poate oferi o consultatie juridica contra cost astfel incat sa putem intelege exact la ce putem fi cu adevarat obigati si la ce nu Multumesc !
Buna seara,
Unde ar trebui sa ma adresez pentru a primi un raspuns oficial la aceasta intrebare ? Nu au fost furnizate detalii si vad ca nu mai iese nimeni sa spuna nimic si deci nu stim daca putem sau nu functiona din 15 mai !
Daca nu se face o actiune comuna , nu se va ajunge la niciun rezultat. Contactati ceilalti chiriasi, sunt sigura ca se vor strange mai multi intr-un demers comun. Adresele de email cred ca se gasesc in prezentarile firmelor de pe site-ul mallul-lui. Din cate am inteles este posibil sa factureze chiar si chiria pe aceasta perioada dar nu acum ci la data inceperii activitatii, ceea ce este chiar tragic.
Buna ziua,
Am o intrebare mai tehinca. Cum se procedeaza cu statul de plata pe luna Martie in situatia in care exista atat ore lucrate cat si somaj tehnic ? Se pun pe acelasi stat, se impoziteaza impreuna si se platesc imreuna sau se fac 2 state separate, unul normal pentru perioada lucrata si unul doar cu somajul tehnic pe baza listelor trimise la ANOFM in momentul in care se primesc banii de la autoritati ?
Rog un specialist in salarizare sa ma ajute !
Multumesc !
Buna ziua,
Detin o mica firma cu activitate integral suspendata conform anuntului oficial de ieri (salon de coafura). Ce fac cu salariatii in aceasta situatie ? :
1. Contractele tuturor sunt suspendate de drept ? Daca da, ce acte trebuie sa intocmesc ?
sau
2. Pe cei care au copii sub 12 ani, ii trec in concediu aprobat prin L19/2020 (sunt mai mult de jumatate) ?
sau
3. Ii trec pe toti in somaj tehnic sau doar pe cei care nu pot intra in concediu copil ? daca da, ce acte trebuie sa intocmesc ?
Va rog un raspuns clar si avizat. Cred ca sunt multi care au nevoie de raspuns la aceasta intrabare. Multumesc anticipat !
Buna ziua,
Pe perioada declararii starii de urgenta mai sunt obligata sa popresc salariul unui angajat cu salariul minim pe economie ? Daca s-ar putea, as dori sa nu ii mai popresc omului banii in aceasta perioada, ar avea nevoie de toti ca si asa sunt putini. Multumesc !
Imi poate explica cineva (eventual si indica articolul pe care il pot studia) modificarile care inteleg ca au survenit legate de intocmirea registrului de casa la punctul de lucru ? Ma intereseaza in special detalii despre dispozitiile de incasare / plata care inteleg ca trebuiesc mai nou intocmite pentru sumele care raman in sertar de pe o zi pe alta. Multumesc anticipat !!
Multumesc pentru raspuns si scuze de insistenta. Insa... din casa se fac si plati, si acelea trebuiesc inregistrate pe casa ? ? cu alte cuvinte banii existenti in sertar la un anumit moment sunt determinati de : banii de la inceputul zilei + incasari din ziua respectiva + alte intrari de sume (ex. restituiri avansuri de trezorerie) - plati efectuate din casa. Daca toate aceste elemente trebuie sa apara pe casa de marcat, care mai este rolul documetului "Registru de Casa" ?