blueblue a scris:
In primul rand ca taxele de reziliere a abonamentului mobil sunt percepute indiferent de partea care reziliaza.
Ma indoiesc. Scopul taxei de reziliere era sa tina consumatorul legat de contract, asa ca se percepea strict daca acesta voia rezilierea inainte de expirarea termenului. Nu stiu unde ati vazut (sau daca) taxe de reziliere pentru denuntarea de catre furnizor, ar fi foarte interesant daca chiar exista.
Aspectul adus de mine in discutie este rezilierea, nu faptul (partea) care o genereaza, pentru ca asa cum spunea si userul Constantinci...firmele de telefonie nu tin cont de cererile de reziliere si factureaza cu nesimtire.
Si de ce n-ar face asta? Denuntarea contractului (nu rezilierea ca e putin altceva) se face unilateral, nu e o cerere. Cererea, prin definitie, trebuie aprobata, ceea ce inseamna un act bilateral. Daca asta ceri, asta ai.
M-am gandit la aceasta solutie tinand cont de timpul si costurile implicate. Imi pare rau ca nu s-a inteles cu adevarat mesajul meu. Ideea nu era de neplata sau de neplata penalizari ( la o suma mica penalizarea este mica in raport cu taxele pretinse de operator) ci de sistarea serviciului fara "milogeala".
Nu e vorba de nicio milogeala, ci de intelegerea unui aspect simplu pe care l-am mai semnalat si cu alte ocazii: nu mai CERETI rezilierea/denuntarea/incetarea contractului, ci notificati-o direct.