gheisha87 a scris:
Normal ca nu rezolv nimic, dar am simtit nevoia sa vb cu oameni care au aceeasi experienta ca si mine.Sunt frustrata ca nu pot face nimic, ca depind de altii.
Initial cand am vazut nota am ras,probabil de indignare sau pentru ca eram socata, dar acum nu mi se mai pare la fel de haios sa stiu ca am platit 8 milioane ca sa imi corecteze lucratea un orb. Ideea e ca nici nu imi permit sa mai stau un an acasa sa visez iar barou si inm,pt ca am un copil de crescut si mi se pare ca acesti magnifici coretori sau evaluatori se cam joaca cu viitorul meu pe banii mei si pe munca mea :) .Asta mai sper si eu la contestatii, dar eu nu cer mila si nici nu cersec punctele MELE, eu cer doar sa fiu evaluata corect.
Bravo! Oricat de banala zici ca ar fi fost grila, desi mie nu mi s-a parut chiar asa, dar e perfect normal ca unii sa fie mai bine pregatiti ca mine, ati luat un punctaj care dovedeste cu prisosinta, nu ca meritati sa intrati, ci ca nu meritati nicicum umilinta de a va afla pe lista celor respinsi, nici macar temporar, asa cum sper sa fie cazul.
Va supun atentiei, voastre si a celorlalti, urmatorul model de rationament, pentr a-mi spune unde gresesc. Si anume: Avem un tabel cu admisi si respinsi. Regasim in acest tabel persoane care au picat, cu medii intre 0,50 si 4.00, desi la grila au facut un punctaj de minim 70%. La fel avem candidati, care iata un luat 92 de puncte, au trecut si prin rigoarea reala a unui examen la inm, pe care l-au luat cu 72 de pct si primesc acum nota 5. La ce concluzie ajung eu, cu mintea mea ingusta si slaba.
1. Acest examen dovedeste ca cele doua forme de evaluare, respectiv teza si grila, nu sunt complementare, ci se exclud reciproc, fireste nu in toate cazurile, dar in prea multe dintre ele.
2. De aici rezulta ca toate examenele, indiferent de natura lor, care folosesc, fie una fie alta dintre formele de evaluare, produc rezultate false, caci cei care promoveaza in baza unei evaluari tip grila, ar putea sti materei in fapt de 5, iar cei care abia iau 7 la o grila medie, i-as zice eu, stiu materie in fapt de peste 9.
3.Putem prin urmare concluziona, ca in principiu, exista doua variante de explicatii: Fie trebuie desfiintate toate examenele tip grila, sau respectiv toate cele tip teza, deoarece rezultatele lor pot fi eronate intr-o proportie dincolo de o marja de toleranta, fie acest tip de evaluare dubla (grila+teza) trebuie corelat la acelasi grad de dificultate, astfel incat sa reprezinte un double check, al candidatului, incat sa se valideze reciproc.
Concluzia mea: Fie cei care au formulat subiectele nu au stiut sa coreleze gradul de dificultate, astfel incat grila si teza sa reprezinta un adevarat 'cross examination', si atunci vorbim despre diletantism, fie gradul de dificultate este asemanator, dar BAREMUL, inventat ulterior, pentru a crea loc de manevre, a condus la astfel de rezultate, si atunci vorbim de frauda.
Mai pun si eu o intrebare, asa ca prostu', din moment ce din examen a facut parte si testul grila, de ce nota obtinuta, 7, 8, 9 cat a fost ea, nu e cuprinsa in calculul mediei. E rezultatul nostru si deci e dreptul nostru ca acest punctaj sa faca parte din calculul mediei. Sau da usor peste capu 'jocul' notei din asa-zisul barem?
Raman la parerea mea: Plangere Penala! Sa ne vedem tezele cu baremul alaturi. Sa intelegem si noi cat de oligofreni suntem cand socotim nota 6.50 si luam 4.