avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1593 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru studenti
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru studenti

buna ziua! am terminat facultatea in iunie 2010, dar datorita starii de sanatate din timpul sarcinii nu m-am putut prezenta in sesiune de restante 22-29 iunie si nici la examenul de licenta. datorita celor 3 restante am fost exmatriculata si dupa plata unei taxe reinmatriculata in anul 3, ultimul an de studiu. am nascut in data de 18 iulie. as vrea sa stiu daca pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului. va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:33, 31 Octombrie 2014
buna,am si eu o intrebare...daca sunt studenta in ultimul an,cursuri la zi si in august ar trebui sa nasc,iar in septembrie am licenta primesc indemnizatie pentru cresterea copilului? nu-i problema daca ultima sesiunea o am in iunie?
va multumesc!
andreea12345:

1. Imediat dupa absolvirea cursurilor (inainte de sustinerea licentei) va inregistrati la Agentia de Somaj de care apartineti cu domiciliul, in vederea obtinerii indemnizatiei de somaj ca absolvent.

2. Daca sunteti inregistrata la Agentia de Somaj pe perioada de 60 de zile pana veti primi indemnizatia de somaj acesta perioada este luata in calculul celor 12 luni premergatoare nasterii si eligibila pentru a putea beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).
Buna ziua
O lamurire va rog frumos. In cazul in care parintele (student) a accesat fonduri europene prin proiecte agricole (este vorba de un proiect mic, cu fonduri neimpozabile) mai poate beneficia de indemnizatie? Am nevoie urgenta de raspuns, daca se poate. Va multumesc frumos.
1. Situatia aratata de dvs. nu am regasit-o in legislatia referitoare la CCC.