avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 542 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Ajutor pentru un presedinte incepator de asociatie
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Ajutor pentru un presedinte incepator de asociatie

Buna seara!
Va rog frumos sa-mi indrumati si mie inceputul carierei de presedinte. De unde sa incep, pentru ca nu prea stiu! Orice sfat care este bun de urmat mi-ar fi de folos.
Va marturisesc faptul ca sunt si foarte tanar.
Daca am putea face un fel de GHID AL PRESEDINTELUI DE ASOCIATIE (INCEPATOR).
Va multumesc din suflet tuturor celor care-mi veti raspunde!
Cel mai recent răspuns: ciucuadrian , utilizator 07:17, 17 Februarie 2011
O singura stampila obligatorie, aceea a asociatiei si care trebuie sa stea musai la presedinte.
Daca invoca ca are nevoie de stampila cand nu sunteti acasa, faceti-va ca nu auziti.
Stampila nu se da decat vicepresedintelui pe perioada cat presedintele nu este acasa pentru o perioada de timp.

Cu stampila aceea se pot face multe in numele asociatiei.....
Pai si atunci ea ce stampila pune pe chitante cand incaseaza datoriile de la proprietari?
Multumesc mult dna elga50.
Odata cu aderarea Romaniei la Comunitatea Europeana, de la 1 ianuarie 2007, nu mai este obligatorie stampilarea documentelor.

[ link extern ]

[ link extern ]

Ultima modificare: Duminică, 13 Februarie 2011
Adriantot, moderator
1. Daca chitantierul este tiparit cu datele de identificare ale asociatiei, atunci nu mai este necesara niciun fel de stampilare.
2. Daca chitantierul este din cele simple, cumparate de la papetarie si, normal, nu are datele de identificare ale asociatiei, stampilati dv. inainte toate exemplarele 1 si la incasare ea doar semneaza.
Inainte de asta o puneti pe ea sa numeroteze chitantele si scrieti pe fata chitantierului "Chitante de la ....numarul la ..numarul", aplicati stampila si semnati.

Exista o anumita "euforie a pusului stampilei", dar va trebui sa renunte. :)
Ultima modificare: Luni, 14 Februarie 2011
elga50, moderator
VA ROG FRUMOS AJUTATI-MA:
administratorul nostru imparte cheltuielile cu salariile, cheltuielile administrative astfel:
1)sal admin: sal. brut/nr. apt. din asociatie;
2) sal femeia servici: sal. brut/nr. pers.;
3) sal admin: sal. brut/nr. apt;
4) cheltuieli asociatie (en el. consumata in sediu): val. fact/nr. apt
1-3 NU SE CALCULEAZA LA COTA PARTE INDIVIZA???????
AJUTOOOOOORRRRRRR, CA SIMT CA MOR SI MA APUCA NABADAILE!!!!!!

Alte discuții în legătură

Penalizare curatenie bloc DANIELAmull DANIELAmull Revin cu alte 2 intrebari, sper ca ultimile: la asoc mea s-a pus o taxa pe neprezentarea la curatenia din jurul blocului de 30 lei/ familie. De fiecare data ... (vezi toată discuția)
Plata lift asociatie cu doua corpuri cladire-unul fara lift pbigh pbigh Este cazul unei asociatii de locatari in care imobilul are doua corpuri de cladire separate si cu doua intrari complet separate. In total sunt 26 de ... (vezi toată discuția)
Cum ar trebuie sa se imparta cheltuielile cu energia electrica pe scara blocului? gdracea68 gdracea68 Sunt din Drobeta-Turnu-Severin si locuiesc pe o scara cu 8 apartamente care face parte dintr-o asociatie de locatari care cuprinde mai multe blocuri. In ... (vezi toată discuția)