cristina chiva a scris:
Organizarea profesiei este oribila, este mult de tocit.
Zicea cineva pe forum ca este bine ca se da scris la organizare, ca se puncteaza si ne creste media generala.
Mie mi-e imposibil sa retin toate atributiile alea.
Mai ales ca este prima data cand citesc Legea 51, in facultate n-a fost nevoie sa o invatam.
Am lasat-o balta, cred ca inainte de examen incerc sa mai citesc din ea, si Dumnezeu cu mila.
Eu ziceam ca am putea incerca sa privim cu optimism catre examenul de organizare.;)
Desi nu s-a invatat asa ceva in facultate, sunt totusi doar 10 subiecte strict de organizare.
Incercati sa faceti corelari intre atributii UNBR si Barou. Functioneaza aprox dupa aceiasi schema. Apropos de ceea ce zicea colegul de organigrama, sintetizati cumva. Adik faceti coroborari intre lege si statut si scrieti pe foaie cu liniuta. Veti vedea in acest mod ca sunt intre 10 si 20 atributii la fiecare organ de conducere. O sa va "luminati" in felul acesta, ca altfel va pierdeti in ele daca pendulati intre lege si statut...(asta mi s-a intamplat mie anul trecut)
Si inca ceva... la un training, am fost invatati ca termenii noi, ciudati, etc sa-i repetam cu regula lui 22. Ce inseamna mai exact asta? Cititi fiecare chestie ce vreti ca la un moment dat sa o stiti, de fix 22 de ori (eu pentru a tine numaratoarea, am niste bete de frigarui...:)):)) 22 la numar ...) Se pare ca se creaza dupa citirea de 22 ori, niste conexiuni ale creierasului nostru.
Nu stiu cum va fi in cazul vostru, in al meu functioneaza...:((
Asta este modul adoptat de mine in ceea ce priveste organizarea...
Si dupa ce stiti alea 10 sub de care vorbeam, restul e...can-can...:))
Bafta tuturor la organizare!!! Si...nota 10!