jonny_jonny a scris:
Buna Ziua
In primul rand,vreau sa va mentionez ca eu sunt unul dintre angajatii EOS...ce ma surpirs cel mai mult la topicul asta este faptul ca oameni..ca dvs care-si amintesc dupa nu stiu cat timp ca au o factura sau o rata nepplatita la banca....in loc sa-si analizeze clar veniturile si cheltuilelie..si ulterior sa stea de vb cu un consultant pt o o solutie optima in conditii amiabile,...casca gura la ametiti precum Meat Loaf, Krissia sau Gabriele care stiu exact cand au fost cesionate dosarele dvs..cand se prescriu si ce actiuni se pot intreprinde pt recuperarea datoriilor....e trist...e foarte trist ca se intampla asta.
Eu lucrez dosare Brd...si sincer..nu prea amintesc debitorilor de executare silita sau mai stiu eu ce masuri drastice.pt ca multi dintre ei inteleg ca au o datorie ce trebuie achitata si ca nimeni nu-si doreste sa se ajunga la situatii mai neplacute..si credeti-ma pe cuvant.ca sunt si cazuri din astea...(de curand au fost scoase la licitatie 5 case )...
e adevarat ca dupa 3 ani ..datoriile se prescriu..si credeti-ma ca noi cunoastem foarte bine procedurile legale de recuperare a datoriilor...ceea ce am obs este faptul ca nimeni din cei ce si-a dat cu parerea..nu a mentionat ca ar vrea sa achite...ei bine dragii mei..genul asta de oameni ma scot pe mine din sarite..
in primul rand..nu se apeleaza cu nr ascuns....se apeleaza dintr-o centrala...iar daca toti ce si-au dat cu parerea..s-a intamplat sa foloseasca Cosmote.....stim ca pe Cosmote nu ne apare nr de pe care sunam..
2...se pot reemite oricand notificarile de cesiune a dosarelor dvs,astfel se poate vedea clar care este suma pe care o datorati si din ce e compusa: debit principal,penalitati,dobanda legala
3..schimbarea nr de telefon sau schimbarea adresei ,fara sa atentionezi banca ,sau imputernicitul cu recuperarea datoriilor..nu este o solutie prea buna pt dvs..
4.ceea ce majoritatea dintre dvs nu stie sa faca,este sa NEGOCIEZE..noi stim ca e criza financiara..stim ca sunt oameni ce raman fara loc de munca......ceea ce nu intelegem noi este ,de ce credeti ca noi nu am putea pricepe ca nu aveti bani sa platiti???asta e si motivul pt care vi se fac esalonari.
5.neeachitarea facturilor la telefonia mobila atrage dupa sine o prezenta continua in Peventel...sau Birou de Credite,in cazul datroiilor la banca
6.datoriile se mostenesc,la fel ca si bunurile
Eu ,si colegii mei,intotdeauna am optat pt o relatie de prietenie intre noi si debitori...eu am debitori care ma suna din afara tari,nu doar sa confirme platile facute..sau sa-mi explice ca luna asta nu pot trimte bani..ci sa ma intrebe ce mai fac,sau cum mai merg lucruile prin tara..
Daca ati optat sa ignorati telefoanele primite,notificarile sau mesajele lasate prin vecini(asta in cazul celor ce-si sch nr de tel)..va spun prieteneste ca nu asta este solutie pt problemele dvs..
Analizati-va concret veniturile,cheltuielile si incercati sa economisiti bani!
Achitati-va datoriile la banca sau la telefonul mobil!
Daca dvs. nu sicanati fosti debitori ai serviciilor de telefonie cu sume prescrise, tot respectul. Pana la implinirea termenului de prescriptie puteti realiza absolut toate demersurile legale in scopul recuperarii creantei. Eu am acelasi numar si acelasi furnizor de servicii de telefonie mobila pe care l-am contractat in 1999. De ce nu va limitati la actiunile judiciare legale de recuperare a creantelor, fara zeci de telefoane si presiuni. O notificare si executare silita. Ce-i cu atatea discutii ? Nu stiti unde sa-i gasiti decat la telefon ? Aceasta problema va priveste doar pe dumneavoastra. In timpul de cand am intrat in contractul cu serviciul de telefonie mobila mi-am schimbat adresa si actul de identitate de 3 ori, si a trebuit ca de cel putin 10-15 ori sa-i anunt telefonic si la reprezentanta locala pana sa se dirijeze facturile catre adresa noua.