avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1117 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil

am lucrat pana acum o luna si ma gandesc sa fac un copil. De care din situatiile urmatoare ma pot folosi pentru a beneficia de indemnizatie?

- sunt studenta in anul I, zi, la master, facultate de stat, cu plata

-am un apartament pe care sa-l inchiriez. Pot beneficia de indemnizatie pe baza unui contract de inchiriere? Exista o suma minima pentru acest contract?

-In cele 12 luni de pana la nastere intra si somajul?

Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: ch_mi , utilizator 16:06, 4 Aprilie 2008
Multumesc! Ma bucur ca am rezolvat impreuna problema.
Buna ziua,

cineva ar dori sa stie daca dupa ce isi da demisia de la firma (dupa 6 luni de lucru) exista vreo posibilitate de a primi indemnizatia pentru cresterea copilului peste 10 luni cand se va naste copilul (inca nu e insarcianata)?

Multumesc anticipat
Ultima modificare: Miercuri, 2 Aprilie 2008
marcusb, utilizator
Raspunsul la intrebarea ta se afla pe prima pagina a topicului.
BUNA ZIUA! Vreau sa prezint 2 situatii:
1. Am lucrat 2 ani,urmatorii 2 am fost in concediu pentru cresterea copilului pana la 2 ani, apoi m-am reangajat o luna si s-ar putea sa intru in somaj. INTREBARE:cat timp s-ar acorda acest somaj si daca in acest timp as mai face un copil as mai beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului?
2. Aceiasi ani lucrati +concediu,insa de data asta m-am reangajat pe perioada nedeterminata.Sa presupunem ca raman insarcinata.Beneficiez de indemnizatie pentru cresterea copllului pana la 2 ani daca nu realizez 12 luni de munca? Sau indiferent de perioada pe care o voi lucra beneficiez?