avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 872 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil

am lucrat pana acum o luna si ma gandesc sa fac un copil. De care din situatiile urmatoare ma pot folosi pentru a beneficia de indemnizatie?

- sunt studenta in anul I, zi, la master, facultate de stat, cu plata

-am un apartament pe care sa-l inchiriez. Pot beneficia de indemnizatie pe baza unui contract de inchiriere? Exista o suma minima pentru acest contract?

-In cele 12 luni de pana la nastere intra si somajul?

Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: ch_mi , utilizator 16:06, 4 Aprilie 2008
Nu, ti-am raspuns si pe privat. Trebuie sa platesti impozit pe venit.
Buna ziua,
As dori sa ma ajutati cu un raspuns in legatura cu pb mea: vreau sa ma angajez, desi sunt in CIC.
Intrebarea este: in cazul in care contractul de munca se incheie pe 1 luna, 3 luni sau sunt concediata in perioada de proba ma pot reintoarce in CIC?
Daca DA, care este procedura?
MUltumesc anticipat
Plata indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1), respectiv la art. 2 din OUG nr.148/2005, se suspendă începând cu ziua următoare celei în care beneficiarul realizează venituri profesionale supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.
Reluarea plăţii drepturilor suspendate în situaţiile prevăzute la alin. (2), (2 ind.2), (3) şi (4) ale art.12 din OUG nr.148/2005 se face începând cu data depunerii cererii.
Beneficiarul drepturilor prevăzute de OUG nr.148/2005 este obligat să comunice în scris primăriei orice modificare intervenită în situaţia sa, de natură să determine încetarea sau suspendarea plăţii drepturilor, în termen de 15 zile lucrătoare de la apariţia acesteia.