Cum pot afla detalii despre contractele de muncă ale administratorului și ale altor angajați din Asociația de Proprietari, știind că eu sunt membru proprietar care le plătește salariile și impozitele și am dreptul să știu dacă avem angajați legali și ce salarii au, pentru că niciodată nu ni s-au afișat la Aviziere, să știm pe cine și cu cât plătim ? Cei de la I.T.M. ne vor da ceva detalii despre aceste contracte, dacă facem o cerere către ei ?
Nu vi se incalca niciun drept la aparare de catre ITM si nici nu obstructioneaza Justitia ...
Informatiile transmise de angajatori si detinute de ITM-uri, pot fi puse la dispozitia autorităţilor abilitate prin lege sa le solicite.
Daca instanta de judecata considera necesar, va putea solicita ITM-ului , informatiile de care are nevoie in cauza.
În fine, am înțeles că nu prea avem șanse să obținem informații de la I.T.M., care are contractele oricărei firme sau Asociații de Proprietari. Domnule Cornel Vasile, știți care articole de legi ne arată că nouă, proprietarilor de Asociații de Proprietari, ni se interzice accesul la propriile documente, ale membrilor proprietari asociați ?
Vreau să am un punct de pornire, să știm cum vom acționa, să obținem cumva aceste documente care nu pot fi în categoria ... secretelor de stat.
Daca tot ma trageti la raspundere ca nu va convine raspunsul primit , cautati-le singur/a.
Competenta ITM-ului o cunosc destul de bine si nu fac afirmatii hazardate de genul ""obstructioneaza justitia , etc. " sau sa ma vedeti ca trimit pe cineva la ITM in conditiile aceasta institutie nu are competenta in acel domeniu.
In final, daca doriti sa stiti , exista si posibilitatea legala , de a obtine acele informatii , dar nu la modul cum doriti dvs.
......
Scrierea nejustificată cu majuscule echivalează cu a țipa la ceilalți utilizatori, acţiune care ar putea fi interpretată ca fiind agresivă în forum.
Eu doar v-am rugat să-mi dați un articol de lege care nu ne dă dreptul de a consulta contractele de muncă ale propriei Asociații (noi suntem realii angajatori, asta e clar), nu v-am criticat ... știu că nu prea vor cei de la I.T.M. să ne remită niște contracte care ar fi trebuit să ni le dea.
Eu v-am rugat să-mi dați un punct de plecare, un articol de lege, pentru a vedea cum vom putea, din punct de vedere strict juridic, să obținem ceva ce nu constituie un secret, în cazul unor proprietari de Asociații, bazându-ne pe alte articole de legi care să ne ajute să obținem doar niște detalii utile oricui, mai ales dacă suntem în procese cu conducerea care are deja multe dosare penale, unul finalizat, cu Delapidări de ... 50.000 de lei !?
Ca să fiu mai explicit, noi vrem să vedem prin aceste contracte dacă au fost angajați legal mai ales administratorii (foști sau actuali) Asociației de Proprietari, noi știind că ei nu aveau atestatul de rigoare dat de Primărie, conform Legii 230/2007, art.54. Ba mai mult, de vreo 3 ani, și contabila Asociației își arogă calitatea de Administrator (și semnează cu această titulatură), dar noi știm aproape sigur că ea nu are decât contract de muncă pe funcția de contabilă ! Nu sunt motive clare de a ni se da măcar aceste informații de către cei de la I.T.M. ? Vrem doar să ne dea ceva detalii despre contract, dacă a fost legal întocmit, nu vrem alte date confidențiale !
- Legea nr. 108/1999, republicata, pentru înfiinţarea şi organizarea Inspecţiei Muncii;
- H.G. nr.488/2017, privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Muncii, precum și pentru stabilirea unor măsuri cu caracter organizatoric;
- Legea nr.554/2001 – modificata si completata, privind liberul acces la informatiile de interes public, cu norme metodologice de aplicare in HG NR.132/2001;
- Art.5, alin.(1) din Legea nr.677/2001 – modificata si completata, pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date: