avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Aș vrea să știu detalii despre contractele de ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Aș vrea să știu detalii despre contractele de muncă ale administratorului și ale altor angajați din Asociația de Proprietari. Cine mi le poate da?

Cum pot afla detalii despre contractele de muncă ale administratorului și ale altor angajați din Asociația de Proprietari, știind că eu sunt membru proprietar care le plătește salariile și impozitele și am dreptul să știu dacă avem angajați legali și ce salarii au, pentru că niciodată nu ni s-au afișat la Aviziere, să știm pe cine și cu cât plătim ? Cei de la I.T.M. ne vor da ceva detalii despre aceste contracte, dacă facem o cerere către ei ?
Ultima modificare: Joi, 7 Iunie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: flory_mr , utilizator 06:37, 12 Noiembrie 2018
Inteleg ca o seama dintre membrii asociatiei sunt in contradictie cu condurcerea asociatiei.
Decat sa va sfaditi cu lumea pe forum, mai bine grupati o majoritate, si schimbati conducerea. Frumos, legal, cf 230/2007.
Mulțumesc. Le voi studia și voi spune, cred că săptămâna viitoare, dacă și cei de la I.T.M. ar putea să ne dea măcar câteva informații din contracte, știind că unii din Asociația noastră își arogă calități care se pare că nu le au.
Culmea e că foarte multe din actele Asociației le semnează ... doi administratori, dintre care unul e ne-atestat de Primărie și cealaltă, cum am zis, e(ra) angajată încă din 2014 ca și contabilă, dar semnează și ca Administrator, cu toate că mai avem unul care semnează ca și Administrator (el zice că ar fi angajat ca și ... Administrator Tehnic).
Precizez că acestă contabilă are Întreprindere Individuală de Administrare de Imobile, dar nu știm să aibă și contract cu Asociația noastră de Administrator ! Din acest motiv am deschis acest Topic, pentru că vrem să aflăm cum și pe ce posturi sunt angajați cei doi, pentru că niciunul nu pare Administrator legal ! Doar I.T.M.-ul ne poate ajuta cu câteva informații de acolo ... chiar nu e posibil deloc din punct de vedere legal să ne extragă câteva informații din acele contracte de muncă ale unor angajați pe care-i plătim tot noi, ca și membri asociați ?
Norme metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007,
Art.12 Drepturile proprietarilor membri ai asociatiei punctul
c) " sa cunoasca toate aspectele ce tin de activitatea asociatiei si sa aiba acces, la cerere, la orice document al acesteia"
d) "sa primeasca explicatii cu privire la calculul cotei de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari si, eventual, sa o conteste la presedintele asociatiei de proprietari, in termen de 10 zile de la afisarea listei de plata. Presedintele asociatiei de proprietari este obligat sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile; " etc....
Cereti sa verificati registrul de incasari si pati pe ultimele 5-6 luni. Din acel registru puteti verifica ce incasari si ce plati au facut si ce solduri aveti. Daca nu primiti documentul cerut in timpul prevazut de lege, puteti sa sesizati primaria dar puteti face plangere si la Instanta. Fiti calm, cititi legile (gasiti pe internet) si dupa aceea actionati. Va doresc succes !
flory_mr a scris:

Mulțumesc. Le voi studia și voi spune, cred că săptămâna viitoare, dacă și cei de la I.T.M. ar putea să ne dea măcar câteva informații din contracte, știind că unii din Asociația noastră își arogă calități care se pare că nu le au.
.....


Unde are sediu asociatia ?
Cornel Vasile a scris:

Unde are sediu asociația ?

Aici e o extrem de mare și gravă problemă și mă bucur că mi-ați reamintit-o, să arăt ilegalitatea acestei Asociații „fantomă”, care n-are nici măcar un sediu legal, real și actual (așa cum e obligată orice persoană juridică - non-profit sau firmă) și nici măcar o conducere aleasă legal și statutar, știind că ori nu se convoacă deloc Adunările Generale anuale obligatorii (s-a întâmplat asta timp de mai mulți ani), ori se dau sentințe împotriva șefilor Asociației de Nulitate Absolută a hotărârilor Adunărilor Generale anuale (implicit anulându-se retro-activ și actele subsecvente care s-au bazat pe procesele verbale anulate, cu hotărâri luate ilegal - o spun mai multe judecătoare din câteva Instanțe care au semnat sentințele definitive și irevocabile de Nulitate Absolută a A.G.).
În acest caz, nu putem cere direct dizolvarea (desființarea) de drept acestei false entități juridice, astfel anulându-se orice act semnat de șefii ei, care n-au atributele de identificare bazate pe sediul acesteia (se încalcă grav articolele 200-204 din Noul Cod Civil, care duc la Nulitate Absolută a existenței actelor din această Asociație) ?
Eu zic că în felul ăsta, văzând că șefii Asociației refuză să ne dea accesul la ORICE DOCUMENT al Asociației (conform Legii 230/2007, art.10), este evident că și contractele lor sunt dubioase și ilegale, dacă refuză să ni le arate, noi fiind forțați să apelăm mai ales la I.T.M. sau la Justiție (dar ne-am săturat să tot stăm în procese și acești impostori să ne râdă în nas, aceștia având și multe dosare penale, unul deschis în 2014 fiind deja finalizat la Parchet, cu delapidări și înșelăciuni de aproximativ 50.000 de lei).
Din acest motiv am deschis acest Topic, deoarece vrem să vedem legalitatea contractelor lor pe care ei refuză să ni le arate, noi știind că vom găsi clauze ilegale pe acolo (numai faptul că falsul Administrator S.I. nu are atestat emis de Primărie și e suficient să dovedim angajări ilegale), astfel noi, proprietarii putând cere Nulitatea Absolută a tuturor contractelor de muncă și de Mandat întocmite prin încălcarea legilor, și, ulterior, dizolvarea acestei Asociații care nu se poate identifica printr-un sediu social legal, real și actual.
Ultima modificare: Vineri, 8 Iunie 2018
flory_mr, utilizator

Alte discuții în legătură

Administratorul unei asociații e neatestat de primãrie - avem dreptul sã facem o sesizare cãtre i.t.m. ca și ”angajatori” ? asa123 asa123 Ce putem face dacã am aflat de la Biroul Asociații de Proprietari din Primãrie, cã așa-zisul Administrator al A.P. X nu e atestat, dar - și citez pe cei ... (vezi toată discuția)
Refuzul de a prezenta actele asociației, mai ales contractele angajaților... ionica1980 ionica1980 Vă rog să-mi spuneți ce putem face noi, ca proprietari, membri într-o Asociație de Proprietari, dacă avem cazul în care tuturor ni se refuză de către ... (vezi toată discuția)
Verificare asociatie de catre itm eugarizan eugarizan Buna ziua Poate cineva sa mi spuna care este perioada ( zile , saptamani , luni si ma opresc ) cand ITM poate incepe o verificare la o asociatie de ... (vezi toată discuția)