avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Aș vrea să știu detalii despre contractele de ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Aș vrea să știu detalii despre contractele de muncă ale administratorului și ale altor angajați din Asociația de Proprietari. Cine mi le poate da?

Cum pot afla detalii despre contractele de muncă ale administratorului și ale altor angajați din Asociația de Proprietari, știind că eu sunt membru proprietar care le plătește salariile și impozitele și am dreptul să știu dacă avem angajați legali și ce salarii au, pentru că niciodată nu ni s-au afișat la Aviziere, să știm pe cine și cu cât plătim ? Cei de la I.T.M. ne vor da ceva detalii despre aceste contracte, dacă facem o cerere către ei ?
Ultima modificare: Joi, 7 Iunie 2018
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: flory_mr , utilizator 06:37, 12 Noiembrie 2018
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu exista angajatori reali sau virtuali, in legislatie ... raportul de munca exista intre asociatie si persoanele incadrate cu c.i.m. , nu intre membrii asociatiei si acele persoane.

Mai sus v-am dat textele de lege pe care le invoca ITM-ul ... daca mai reveniti cu aceeasi intrebare, este posibila stergerea acesteia ca urmare a incalcarii regulamentului acestui Forum.
Ultima modificare: Marți, 26 Iunie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
Pe data de 16.09.2018 impostoarea de președintă a Asociației noastre a fost schimbată într-o Adunare Generală Extraordinară, prin semnăturile a aproape 200 de proprietari, sătui de aceasta, care refuza să ne arate orice document, în special contractele șefilor și angajaților Asociației noastre, plus alte abuzuri comise !
De atunci, a refuzat să predea noii conduceri ștampila și aproape toate actele importante ale Asociației, inclusiv registrele ei !
Degeaba le cer eu acele contracte de care am vorbit în acest Topic, că n-au de unde să le dea, ele fiind sechestrate de aceasta, cu toate că au chemat Poliția și au făcut și o plângere penală (ea mai avea vreo 10 plângeri penale la activ).
În cazul ăsta nu înțeleg de ce nu ne-ar da ITM-ul acele Contracte de Muncă, mie sau noii conduceri alese, care a schimbat deja ștampila Asociației. Motivul ar fi faptul că au fost declarate nule sau sustrase de falsă președintă (nici nu era proprietară membră a Asociației pentru a avea dreptul să conducă A.P.71) !
Ultima modificare: Joi, 8 Noiembrie 2018
Cornel Vasile, Consilier juridic
1. Atentie la limbajul folosit in Forum.

2. Daca nu cititi raspunsurile primite si reveniti cu aceeasi problema este posibila stergerea acesteia ca urmare a incalcarii regulamentului acestui Forum.

3. V-am explicat mai sus de ce dvs nu le puteti primi.
Cornel Vasile a scris:

2. Dacă nu citiți răspunsurile primite și reveniți cu aceeași problemă este posibilă ștergerea acesteia ca urmare a încălcării regulamentului acestui Forum.

Nu înțeleg de ce sunt luat la rost că repet întrebarea, dacă eu am reformulat-o, conform noii situații, în care fosta președintă a fost demisă forțat (la urgență) pe data de 16.09.2018, printr-o Adunare Generală Extraordinară (cu semnăturile a aproximativ 200 de persoane), numai că aceasta a „sechestrat” la domiciliul ei toate actele Asociației noastre (inclusiv toate contractele de Muncă), inclusiv ștampila - pentru asta, s-a solicitat un Executor Judecătoresc ?
Domnule Cornel Vasile, vă rog să răspundeți la noile întrebări ale mele, știind ce conține legislația protecției datelor personale privitoare și la Contractele de Muncă (detaliez spre finalul postării mele de acum ce conține „Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal”) dacă eu, ca proprietar, am dreptul de a mi se oferi de către cei de la I.T.M. o copie a Contractelor de Muncă ale șefilor și ale angajaților, dacă se respectă obligația de anonimizare (blurare) a datelor personale ale celor vizați de cererea mea.
Repet noua întrebare, re-formulată (updatată) în postarea mea de ieri:
În această nouă situație (până la recuperarea pe baza Poliției a tuturor actelor A.P.71 din Brăila) nu înțeleg de ce nu ne-ar da cei de la I.T.M. acele Contracte de Muncă, mie sau noii conduceri alese a Asociației, care a schimbat deja ștampila Asociației. Motivul ar fi faptul că au fost declarate nule sau sustrase de falsă președintă (nici nu era proprietară membră a Asociației pentru a avea dreptul să conducă A.P.71) !
Știu că mai ales noua conducere are dreptul de a cere Contractele de Muncă ale Asociației noastre, dar și eu aș avea dreptul, fiind membru proprietar al acestei Asociații (cu drepturi depline, ca asociat), am dreptul legal de a cere ORICE act, oricărei Instituții, deoarece acele acte ne aparțin tuturor celor 458 de proprietari, cei care le plătim indemnizațiile și impozitele șefilor și angajaților Asociației noastre, noi putând fi considerați ca niște angajatori.
Am studiat câteva spețe de pe Internet (din Jurisprudență) și am găsit câteva sentințe prin care orice Instituție este obligată să pună la dispoziția oricărui cetățean român care o face în urma unei Petiții, orice document, mai ales dacă acel document interesează publicul larg, respectiv aproape 500 de familii sau firme proprietare în cadrul unei Asociații de Proprietari.
Conform noii legi a protecției datelor personale, orice document (inclusiv Contractele de Muncă) poate fi dat spre studiu și chiar spre foto-copiere, DACĂ SE VOR ANONIMIZA (BLURA) orice informație privind datele personale din acele documente cerute de petiționari.
Doar n-or fi secrete de stat în acele Contracte de Muncă. Eu le cer deoarece vreau să mă apăr în Instanțele civile și penale, pentru a dovedi că am avut niște infractori la conducerea Asociației, care n-au avut nici contractele în legalitate (de muncă sau de mandat).
Sper că nu voi mai fi apostrofat pentru că pun întrebări noi sau că explic, conform legislației în vigoare, tot ceea ce cer !
Pentru a fi mai explicit, citez câteva cuvinte sau fraze spuse de specialiști, referitor la faptul că oricine are interesul (e și cazul meu, ca membru proprietar în Asociația nostră) poate cere chiar și Contracte de Muncă, dacă se vor anonimiza (blura) datele personale: [ link extern ]
Datele personale/datele cu caracter personal reprezintă orice informație referitoare la o persoana fizică identificată sau identificabilă, cum ar fi numele, adresa, detaliile băncii, date de localizare, identificatori online, etc.
Formatele în care se manipulează datele cu caracter personal pot varia de la cele electronice, tipărite, la voce.
Principiile protecției datelor trebuie să nu se aplice informațiilor anonime, adică informațiilor care nu sunt legate de o persoană fizică identificată sau identificabilă sau datelor cu caracter personal care sunt anonimizate astfel încât persoana vizată nu este sau nu mai este identificabilă. Prin urmare, prezentul Regulament nu se aplică prelucrării unor astfel de informații anonime, inclusiv în cazul în care acestea sunt utilizate în scopuri statistice sau de cercetare.
Ultima modificare: Joi, 8 Noiembrie 2018
flory_mr, utilizator
flory_ mr
Am citit postarea Dumneavoastra , am inteles care este situatia , ati primit sfaturi / informatii utile de la persoane competente si ma refer aici la Domnul Consilier juridic Cornel Vasile.
Nu mai insistati ca ITM - ul sa va prezinte contractele solicitate , acestea poate nici nu exista, la ITM va adresati sa faca o verificare in acest sens ( eu am fost si in audienta )
Ce va recomand :
-Adresati o noua cerere comitetului executiv al asociatieie sa va puna la dispozitie spre consultare acele contrcte de munca , raspuns in 10 zile
- Nu primiti raspunsul dorit , adresati o cerere la primaria de care apartineti la serviciul respectiv , raspuns in 30 zile
- Nu sunteti multumit / multumita de raspuns mergeti in instanta si acolo mai mult ca sigur veti obtine ceia ce doriti
Studiati bine noua lege a asociatiilor, recomandati si celor de la asociatie in cazul ca nu au facut o pana acum ,
Va spune cineva care a fost in situatia Dumneavoastra si am urmat sfaturile de pe acest forum, chiar daca pe multi proprietari nu ii interesau , ce am descoperit ? nici nu banuiam asaceva, adica cate 2 contracte de munca la un angajat
Va doresc succes.

Alte discuții în legătură

Administratorul unei asociații e neatestat de primãrie - avem dreptul sã facem o sesizare cãtre i.t.m. ca și ”angajatori” ? asa123 asa123 Ce putem face dacã am aflat de la Biroul Asociații de Proprietari din Primãrie, cã așa-zisul Administrator al A.P. X nu e atestat, dar - și citez pe cei ... (vezi toată discuția)
Refuzul de a prezenta actele asociației, mai ales contractele angajaților... ionica1980 ionica1980 Vă rog să-mi spuneți ce putem face noi, ca proprietari, membri într-o Asociație de Proprietari, dacă avem cazul în care tuturor ni se refuză de către ... (vezi toată discuția)
Verificare asociatie de catre itm eugarizan eugarizan Buna ziua Poate cineva sa mi spuna care este perioada ( zile , saptamani , luni si ma opresc ) cand ITM poate incepe o verificare la o asociatie de ... (vezi toată discuția)