As vrea sa specific de la inceput,ca nu stiu nimic despre legile in vigoare,sau demersul al acestor situatii.Mi sa intocmit dosar penal pentru alcool la volan.Care ar putea fi sentinta in cazul meu:Conducerea autovehiculului pe drum public sub influenta alcoolului,alcoolemia 1.85 la proba biologica.Nu am antecedente penale,nu am provocat nici un eveniment rutier intretimp,nu m-am opus la nici o cerere al politiei(suflare in fiola,acte...),am fost politicos(ma gandesc ca asta nu prea conteaza).Sunt citat pe data de 28.11.2006,am un avocat,dar de la el nu am aflat nimic.Sentiintele de care am auzit eu:-puscarie cu suspendare,amenda administrativa(sau penala),puscarie:((.Cei care sunt in tema in legatura cu problema mea,va rog ajutati-ma.VA MULTUMESC DIN SUFLET.
Dl-e av. Patrascu,va rog din suflet sa cititi si nefericitul meu eveniment din pacate legat tot de alcool si dak se poate sa-mi dati si un raspuns,parere,idee.va multumesc.
Avand in vedere ca nu sunt nici macar un amator al acoolului tot am picat in abatere.In 6 decembrie am fost la ziua unui prieten unde am consumat ceva alcool,respectiv 4 sticle de bere,dupa care am facut greseala vietii mele,am decis sa merg cu masina pana acasa (stateam la aprox 6-700 m de domiciliu),am iesit cu masina din parcare am mers cca 25-30m si m-a oprit un ekipaj,m-a verificat cu etilotestul rezultatul fiind 0,51 in aer,dupa 7 minute a urmat prima proba de sange si dupa o ora a2a proba.am asteptat rezultatul de la IML care este 1,05 prima proba si 0,90 cea de-a doua.apoi a plecat dosarul la parchet IUP dar cu propunere de amenda administrativa (spusele politistului care s-a ocupat de caz)si momentan sunt in asteptare.Mentionez ca sunt la prima abatere,am permis de 7 ani (toate categoriile)am avut doar doua amenzi de circulatie in tot acest timp,am atasat la dosar o adeverinta de student si o caracterizare reala si favorabila de la serviciu, fiind cadru militar un cazier mi-ar distruge cariera mai pe romaneste as trece in rezerva..