Dl Manea a rezumat foarte bine ceea ce nu se doreste de multi din cei care posteaza la acest subiect. Citez :
"Vor sa promoveze o lege prin care orice firma ori are angajati cu norma intreaga in compartimentul financiar-contabil, ori sa aiba un expert contabil cu prestari de servicii.
Vor sa acapareze toate firmele mici unde contabilitatea e tinuta de economisti angajati cu CIM cu fractie de norma. "
Pentru aceste idei este incrancenarea. Si poate ar trebui sa vedem daca merita sa ne batem pentru asa ceva sau nu.
Eu , spre exemplu, lucrez ca PFA si platesc impozit pe diferenta intre venituri si cheltuieli, plus cotizatia la CECCAR. In momentul acesta nu-i inteleg pe cei care tin contabilitatea la o firma unde au contractul de munca (ca activitate de baza) si mai tin si alte contabilitati cu CIM cu timp partial - de ce nu se declara si ei persoane fizice autorizate si sa faca in continuare acelasi lucru. Au ceva de pierdut ?
Plus ca nu ii inteleg pe acesti contabili ce au cu CECCAR-ul ? Nu am auzit pana in prezent vreun avocat sa injure baroul, nu am intalnit cazuri in care vreun notar sa-si defaimeze asociatia profesionala, dar este plin forumul de postari impotriva asociatiei economistilor contabili.
Probabil pentru ca la ASE nu s-a predat deontologia profesionala.
d-le florin savu si d-na andreea voicila, nu cred ca acest proiect de lege v-a dat de inteles ca " acesti contabili pe care nu-i intelegeti" au ceva cu ceccar-ul ,ba din contra , ingradirea pare sa vina tocmai din aceasta parte . nu putem fi de acord cu acest lucru , nu pentru ca am avea ceva cu membrii ceccar , ccf , cafr ( intr-o zi poate vom fi si noi printre ei), dar, citandu-l pe dl iulian manea "De ce daca e norma e intreaga sau sunt doi sunt competenti, dar daca fiecare e singur cu norma partiala nu mai e?"
impartasesc raspunsul lui romania inedit. daca va puneti in situatia patronilor ce a-ti prefera?